Legg inn
av Singsaker » 12 mai 2008, 12:54
Mye tull her.
Den største bløffen er Jernbanes bank og forsikring, de er sjeldent billigst, men kundene er latterlig lojale. Jeg jobber med forsikring og hadde en kunde i jbf som betalte ca 11.500,- jeg kom ned til 8.500,- men damen ville ikke skifte. I helgen sjekket jeg noen som var forsikret i gjensidige som mange i distrikst-Norge er, de betalte mellom 40-50tusen men ville ikke skifte uansett, fordi gjensidige var så bra, de nevnte at de aldri hadde hatt et forsikringskrav.(jeg var lå i underkant av 30')
Når det gjelder gjensidige så har de hatt 3 stygge rettsaker angående trafikkskader denne våren for de som følger med.
Nito har ingen bra avtale, men tekna har en bra avtale for unge mennesker, ellers så er utdanningsforbundet de som har den beste forsikringsavtalen.
En Saab 9-5 2.0t 2008 mod med 16' og full bonus får du forsikret i Trondheim for ca 3.600,- med bil-extra. da får du fabrikk ny bil ved totalskade før 60' evt 3år. fri veihjelp, leiebil i hele skade perioden samt ingen egenandel ved glasskade, dette eksemplet forutseter samle rabatter på en som er 34år.
07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.