Moderator: Moderatorer
Det blir braBørre N17 skrev:Da er det rett rundt hjørnet, ser på sporinga at de forsøkte å levere hjemme hos meg igår. Håper det kommer idag, så skal jeg montere i kveld.![]()
supertBørre N17 skrev:Da er det rett rundt hjørnet, ser på sporinga at de forsøkte å levere hjemme hos meg igår. Håper det kommer idag, så skal jeg montere i kveld.![]()
Skjønner. Må nok bestille meg et slikt sett jeg også, må bare spare til felger førstBørre N17 skrev:Kommer feilmelding ja. Men skal innom SP på mandag, så skla høre med dem om de kan se på det med Tech2'n.
Det skal gå an å koble inne en effekt motstand også, men det blir jo enda mere ball som skal kobles på. Trangt nok som det er.
Stor forskjell når jeg kjører, de bildene er kun for å vise. Fikk ikke tatt noen gode før og etter mens jeg kjører etter veien...
Kan komme innom deg en dag Cato, er i området rett som det er.
Kan vel sette på noe sånt for å unngå feilmeldinga: http://www.dioder.no/catalog/product_in ... 0fb2aa4edcBørre N17 skrev:Kommer feilmelding ja. Men skal innom SP på mandag, så skla høre med dem om de kan se på det med Tech2'n.
Det skal gå an å koble inne en effekt motstand også, men det blir jo enda mere ball som skal kobles på. Trangt nok som det er.
Stor forskjell når jeg kjører, de bildene er kun for å vise. Fikk ikke tatt noen gode før og etter mens jeg kjører etter veien...
Kan komme innom deg en dag Cato, er i området rett som det er.