Han fikk en hyggelig svenske til å møte opp personlig hos "blykometen" .. da fikk han pressa ut 1 innsug av han som den hyggelige svensken sendte til alex i posten, skikkelig prosjekt

Moderator: Moderatorer
Morti skrev:Kan jo svare jeg hehe
Han fikk en hyggelig svenske til å møte opp personlig hos "blykometen" .. da fikk han pressa ut 1 innsug av han som den hyggelige svensken sendte til alex i posten, skikkelig prosjekt
Jeg blir glatt med på festival der, altså i huset hansalex_ander3@hotmail.com skrev:Morti skrev:Kan jo svare jeg hehe
Jess kula, takk for at du ripper opp i såra mine![]()
Dere lese riktig. ETT innsug. ikke to. Dvs at jeg ble vel en smule lurt IGJEN, siden jeg har betalt for 2. Men jeg har satt mannen min på saken igjen, og hvis det ikke løser seg så kan det jo hende jeg tar turen innom siden jeg skal på festival der ham bor.
Ja, ta med motorsag så sager vi ned den ene veggen hans.. hihiAndreas N1194 skrev:Jeg blir glatt med på festival der, altså i huset hansalex_ander3@hotmail.com skrev:Morti skrev:Kan jo svare jeg hehe
Jess kula, takk for at du ripper opp i såra mine![]()
Dere lese riktig. ETT innsug. ikke to. Dvs at jeg ble vel en smule lurt IGJEN, siden jeg har betalt for 2. Men jeg har satt mannen min på saken igjen, og hvis det ikke løser seg så kan det jo hende jeg tar turen innom siden jeg skal på festival der ham bor.
Det ville nok jeg gått for ja.. Ville aldri funnet på å betale 2000 i forskudd til han her. Høres ut som en som tror han er en luring.Glevi-900S skrev:Men jeg har gjort noe av det samme som deg, Alex. Sendte PM til en rutinert STCS-forum-bruker fra Umeå for å se om ikke han kan dra å se om den eksisterer i det hele tatt, evt at han kan videreselge den til meg. Vi får se
eidrik skrev:Det kan se ut som om jeg har blitt lurt av samme person, men denne gangen under navnet Julia Mynt. Det lå to 2.1 innsug ute på saabturboclub.com til salgs i januar iår. 700 pr stk var prisen og jeg kjøpte et av dem... Har selvfølgelig ikke sett snurten av innsuget.
Her er forøvrig det jeg har klart og grave frem om denne personen...
Lars Peder Andersson/Julia Mynt
Prästgårdsgatan 19 P
598 36 VIMMERBY
Mobil: 076-800 44 02
Kinda-Ydre Sparbank
Clearing nr:8158-8
Konto nr:03033904-8
Tydeligvis en lite lur svenske som ønsker seg mange uvenner. Har jo adressen og alt så kan like så godt dra bort og sette fyr på huset.