I dag har jeg vært i grøfta en tur  

Var ute å testa litt langs E6 etter omkobling av dump og vakumslanger; sørpeføre + pådrag i 4. giret for å sjekke turbotrykket sendte meg ut i sørpa, og dro rett frem i en slak høyresving. Var heldigvis brøyteskavler, så bilen var bare halvveis av veien med hjulene godt planta i snøen.
Liten skade på frontfanger nede v. side og litt bøyd innerskjerm/plastplate under. Hadde vel kanskje 60km/t så jeg var heldig  

På med nødblink, løpe bort til bonden 200m unna (skjedde i heimbygda så jeg kjenner han litt) og fikk han til å dra meg opp med traktorn. Mobilen lå hjemme så muttern kunne fortelle at politiet hadde ringt henne da de ikke fikk tak i meg. Måtte ringe de opp igjen og fortelle at det ikke var personskader osv. Måtte også love å ringe politiet neste gang ( 

) det skjer..
Så en ambulanse som tilfeldigvis passerte forbi da jeg var på vei til bonden, så det er sikkert de som har tatt reg.nr  

Faren min mente at jeg helt sikkert kommer til å få en bot i posten  

Hva tror dere? De er jo så raske med å dele ut bøter for den minste ting, men politidama jeg snakket med sa ingenting om dette i tlf, og turte ikke å spørre heller i fall det kunne framprovosere et evt. forelegg