"
 "Nå er det 6000K xenon i tåkelyktene og fjernlysene, i tillegg til i de orginale lyktene

Moderator: Moderatorer
 "
 "

Politiet ringte kl05:10 og sa det hadde vært innbrudd i bilen min, som sto gateparkert i veien parallelt med der jeg bor. Jeg sa jeg skulle komme bort, mumlet noe om aprilsnarr.... Drøya 5min for å sjekke opp tlf nr, fikk ikke noe fornuftig ut av det, da han ringte meg opp igjen og lurte på om jeg kom snart. I tillegg ringte moren min, hun hadde besvart telefonen til pappa (som bilen står registrert på) 10min tidligere, og fått samme beskjed. Begynte å skjønne nå at det ikke var tull. Hvem hadde giddi å ringe både meg og mamma kl05 om morgenen, og i tillegg stå og passe på at jeg kom meg ut døra? Mistenkte dog at både moren min og samboeren ved min side var med på det..
 Politiet ringte kl05:10 og sa det hadde vært innbrudd i bilen min, som sto gateparkert i veien parallelt med der jeg bor. Jeg sa jeg skulle komme bort, mumlet noe om aprilsnarr.... Drøya 5min for å sjekke opp tlf nr, fikk ikke noe fornuftig ut av det, da han ringte meg opp igjen og lurte på om jeg kom snart. I tillegg ringte moren min, hun hadde besvart telefonen til pappa (som bilen står registrert på) 10min tidligere, og fått samme beskjed. Begynte å skjønne nå at det ikke var tull. Hvem hadde giddi å ringe både meg og mamma kl05 om morgenen, og i tillegg stå og passe på at jeg kom meg ut døra? Mistenkte dog at både moren min og samboeren ved min side var med på det.. 

Er faktisk meget positivt overrasket over power-filteret. Får mer "prrr-tsch" lyd og hører at turbo'n suser
 Er faktisk meget positivt overrasket over power-filteret. Får mer "prrr-tsch" lyd og hører at turbo'n suser  
   Det var akkurat det jeg ville oppnå. 2,5" eksosen fra Simons passet ikke da jeg allikevel trengte flexirør, så dette ble levert tilbake og JT 3" halvsats fra SP, samt bremser er bestilt.
 Det var akkurat det jeg ville oppnå. 2,5" eksosen fra Simons passet ikke da jeg allikevel trengte flexirør, så dette ble levert tilbake og JT 3" halvsats fra SP, samt bremser er bestilt. I ren refleks så rakk hun ut hånda og tok imot den ene krona samtidig som hun ble rødere enn en overmoden tomat
 I ren refleks så rakk hun ut hånda og tok imot den ene krona samtidig som hun ble rødere enn en overmoden tomat  

Hun blinket som en heltEndre88 N1527 skrev:Blinka hon etter krysset då???

HahahaTor N12 skrev:"hei, tenkte jeg kunne sponse deg litt så du har råd til å kjøpe deg blinklyspærer, du har vel ikke råd til det du som har kjøpt så flott en bil" Så strakk jeg ut hånda og ga henne ei krone