I dag den 1. april har jeg og bilen min dratt en aprilspøk

Politiet ringte kl05:10 og sa det hadde vært innbrudd i bilen min, som sto gateparkert i veien parallelt med der jeg bor. Jeg sa jeg skulle komme bort, mumlet noe om aprilsnarr.... Drøya 5min for å sjekke opp tlf nr, fikk ikke noe fornuftig ut av det, da han ringte meg opp igjen og lurte på om jeg kom snart. I tillegg ringte moren min, hun hadde besvart telefonen til pappa (som bilen står registrert på) 10min tidligere, og fått samme beskjed. Begynte å skjønne nå at det ikke var tull. Hvem hadde giddi å ringe både meg og mamma kl05 om morgenen, og i tillegg stå og passe på at jeg kom meg ut døra? Mistenkte dog at både moren min og samboeren ved min side var med på det..
Tok hvertfall spaserturen bort, forventet å bli ledd hardt og godt av, men neida. Ruta var knust og politi på plass. Bmwen ved siden av var også rammet. Jeg hadde bagasjen fylt til randen av ca 50 trådløse sentrallås-sett, utsalgsverdi 350,-++ kroner stk, 7" lcd med touchscreen i dashen, jvc dvd spiller verdt noen tusinger og garmin gps enhet kjøpt ny i fjor verdt et par tusinger i hanskerommet PLUSS 2500,- i kontanter. I baksetet lå en pakke med digitalt tv-utsyr fra nextgentel, og på gulvet lå en 5-6 år gammel pc med defekte hengsler jeg hadde koblet til skjermen. Gjett hva tyven tok?! Pcen! Den skulle han fått om han hadde spurt pent, haha. APRILSNARR dumme tjuv.
Mest irritert er jeg egentlig fordi jeg glemte hørselvern i bilen på vei hjem til Drammen (må sette den trygt ut uka). Den som greier å tette den store sideruta foran på en ng900 med søppelsekker og gaffateip OG høre hva dem sier eller hvilken sang dem spiller på radioen på FULL guffe i 100km/h fra Oslo til Drammen skal få betale egenandelen min! Jeg vet at det er stille rundt meg nå, men hadde vært overbevist om at noen satt og klappet for meg uti stua, hadde jeg ikke vært bevisst på nettopp hvor denne "flap-flap" lyden kommer fra:P
Jeg er også irritert fordi ruta mi er knust, men jeg har ekstra liggende (flaks, de rutene er sjeldne og dyre!). Jeg er også irritert fordi jeg må kjøre med en rute uten soting. Og fordi jeg er trøtt!
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei