Felgene så grise breie ut og hvordan skjermen bretter seg over hjulet bak mmmmmm.

Moderator: Moderatorer

Aerodynamisk altså?steff skrev:Synes fronten ser litt "kvinnelig" ut

Hm, det kan vel umulig være tilfelle?
Begge deler er riktigHjelle, N6 skrev:Hm, det kan vel umulig være tilfelle?
For alle dei 6 produserte 94 lev vel i beste velgåande?
 jeg mener å huske å ha hørt at denne ble krasjet, ombygd, og så bygd tilbake igjen til orginal i senere tid.
 jeg mener å huske å ha hørt at denne ble krasjet, ombygd, og så bygd tilbake igjen til orginal i senere tid.
Litt research (Motorhistorisk Magasin-boka), og eg kom fram til dette:Peter skrev:Begge deler er riktigjeg mener å huske å ha hørt at denne ble krasjet, ombygd, og så bygd tilbake igjen til orginal i senere tid.

Har selv vært med å dytte i gang nr4 på festivalen i 2005. Den ble pusset opp av en tysker og tror den ble solgt til Hirsch i fjorHjelle, N6 skrev:Litt research (Motorhistorisk Magasin-boka), og eg kom fram til dette:Peter skrev:Begge deler er riktigjeg mener å huske å ha hørt at denne ble krasjet, ombygd, og så bygd tilbake igjen til orginal i senere tid.
#1 (kvit) finns på museumet
#2 (raud) står vel på GM Heritage, foressten blir det spennande å sjå kva som skjer med bilane der...
#3 (raud) privat samlar i Sverige
#4 (grøn) er vel den som er omtalt her. Bygd om til coupe på midten av 60-talet, deretter kræsja. Står ingenting om rep.
#5 (blå finns også på museumet
#6 (kvit med blå rand) privat samlar i USA.

kristianur N1169 skrev:Jeg fant bilen min på Google Maps her om dagen
 Er litt sykt at du skulle finne igjen bilde av bilen din på et helt tilfeldig bilde på en helt tilfeldig vei
  Er litt sykt at du skulle finne igjen bilde av bilen din på et helt tilfeldig bilde på en helt tilfeldig vei 
Går ut i fra at han så google sin bil fartende rundt derTrym N1290 skrev:kristianur N1169 skrev:Jeg fant bilen min på Google Maps her om dagen
nei F***, du kødder ellerEr litt sykt at du skulle finne igjen bilde av bilen din på et helt tilfeldig bilde på en helt tilfeldig vei