Moderator: Moderatorer
Vil bare si meg helt enig.Fortsett på forumet. Jeg har også etter flere mislykkete forsøk på handel avsluttet mitt forhold til Speedparts forhåpentligvis til glede for begge parter. Synest froresten dette er en viktig og intresant tråd.Viggen-51 skrev:Synes dette var et SVÆRT BRA innlegg!![]()
Håper du vil fortsette her på forumet, selv om du ikke vil skrive mer om akkurat dette emnet!
Hvem er du,,, Navn adresse osv ... så skal jeg legge ut all info tilbakemelding på hva du har sendt og mottat av meldinger ifra oss som kan dementere din påstand om slett kundeservice !ut218 skrev:Jeg synes man som bedrift skal være litt ydmyk overfor kundene sine. Det er ikke snakk om heksejakt. Når dere sier at enkeltinnlegg inneholder usannheter. Kan dere være så snill å peke på hva som er usant. Vi har jo sett korrespondansen pr e-post, og vi har flere med lik erfaring. Og felles er ordrer som aldri kommer, uten noen kanselleringer eller annen info, og i noen tilfeller det jeg oppfatter som uhøflige og respektløse svar pr.e-post. Jeg ser ikke på dette som skittkasting. Jeg ser på det som fremstilling av fakta.
Jeg har forståelse for at ting ikke alltid går på skinner, men en bedrift har faktisk også en informasjonsplikt når ting ikke går som det skal. Kunden skal ikke sitte som en dust, og vente på en pakke. Klart det betyr ekstra arbeid å informere kunden, men det er også en del av det å drive en bedrift. Klarer man ikke å skaffe delene innen rimelig tid fortjener (og etter loven skal) kunden å høre fra dere så fort som mulig. Ellers så virker det litt rart at man ikke tar ut de delene som dere ikke klarer å skaffe hurtig nok. Kanskje skulle man dele opp produktene som kan leveres omgående og de som må spesialbestilles, med lang ventetid. Dvs at dere opplyser om dette på siden deres, "denne delen må spesialbestilles..."
Må forøvrig le litt når dere snakker om sendegaranti dere å sendegaranti, hehehe. Om man ikke får sendt varen er ikke så viktig. Vi snakker først og fremst om opplysningsplikt. Nå håper jeg dere får littegranne orden i systemet, gir kundene tilstrekkelig informasjon, og kanskje endrer litt på nettsida. Og det med lagerstatus er nå utrolig enkelt å få til, hvis man har et lager..
Får oppfordre Bernt og Ole til å se dette fra kundens side. Og love bot og bedring med hensyn til informasjon. Gjelder både nettsider og utestående bestillinger