Spent på hvor lenge det varer...
Moderator: Moderatorer
Allt ulydar vekke no då, nice!matrox N522 skrev:Byttet ett par kyllingbein, så raklelyder ble borte. Byttet girkasseforingen under bilen til powerflex, og dermed ble det bråe nykket borte, når den settes i gir (automat). Smurt opp igjen splines koblingen i rattstammen og lagt om til vinterdekk.
Hjelle, N6 skrev:Allt ulydar vekke no då, nice!matrox N522 skrev:Byttet ett par kyllingbein, så raklelyder ble borte. Byttet girkasseforingen under bilen til powerflex, og dermed ble det bråe nykket borte, når den settes i gir (automat). Smurt opp igjen splines koblingen i rattstammen og lagt om til vinterdekk.
Er ikkje ventilasjon i bakseta, so du kan greit bruke "vanlige" bakseterElektrikern skrev:Planen er å bygge om bilen til lyst skinn (fra mørk stoff) med ventilerte framseter![]()
Driten er at de ventilerte setene kommer fra en sedan, så da blir det vanlige skinnseter baki stasjonsvogna mi
Vet det, men de ventilerte seta har jo perforert skinn, mens de vanlige seta har vanlig skinn, så de passer jo ikke helt 100%. Men han jeg kjøpte bakseta av hadde gjort samme som meg (installert ventilerte seter framme) og du såg det vel egentlig ikke så godt, men jeg er litt sånn pirkete på såntHjelle, N6 skrev:Er ikkje ventilasjon i bakseta, so du kan greit bruke "vanlige" bakseterElektrikern skrev:Planen er å bygge om bilen til lyst skinn (fra mørk stoff) med ventilerte framseter![]()
Driten er at de ventilerte setene kommer fra en sedan, så da blir det vanlige skinnseter baki stasjonsvogna mi
Kun turbo, IC og sas stag att no då?2strksm skrev:Har fått skiftet olje på automatkassen, ny original veivakselgiver og walbro bensinpumpe. For sikkerhets skyld=) 175000km.
Og dp... Alt det som koster mest.Neteland skrev:Kun turbo, IC og sas stag att no då?2strksm skrev:Har fått skiftet olje på automatkassen, ny original veivakselgiver og walbro bensinpumpe. For sikkerhets skyld=) 175000km.
Vurdert å gjemme den bak den nederste grillen kanskje? Eller i vert fall flytte den foran? hadde nok sett MYE bedre ut.little_e skrev:Jeg har montert nye ekstralys - og valgte å gå for en LED-bar.
Pent? Nei.
Effektivt? Definitivt.