Side 1 av 1

Hva er best å trimme?

Lagt inn: 02 jan 2007, 00:55
av alex_ander3@hotmail.com

Lagt inn: 03 jan 2007, 02:01
av ottorasmussen N242
Hentet fra stcs-tråden nevnt over: "Är det nåt som rasslar så är det väl motorerna i 9-5!"

Hehe :)

Lagt inn: 03 jan 2007, 13:32
av alex_ander3@hotmail.com
ottorasmussen N242 skrev:Hentet fra stcs-tråden nevnt over: "Är det nåt som rasslar så är det väl motorerna i 9-5!"

Hehe :)
Hehe, måtte le jeg også Otto, når jeg så den der altså :wink:

Lagt inn: 03 jan 2007, 14:48
av Ole-P-N154
Skal dere trimme (!!!), bør dere vel trimme biler som er i bra stand. Dvs ikke gamle (eller nye) rusthauger, tekniske misfostre osv.
Det er viktig å tenke sikkerhet. Derfor er bremser det første dere bør trimme bilen med!

Men husk hva jeg har sagt før: bilene våre går mer enn fort nok som det er.
De fleste er vel 2.0t med 150 hk. Det er da mer enn nok.
Tenk for en slitasje det er når vi gir ca 80% gass i akslerasjonen med 150 hk.
Og ikke minst hvilke påkjenninger vi utsetter kroppene våre for.
Nei, trimming er kun for de som skal ha en racerbil å kjøre på bane med.

Lagt inn: 03 jan 2007, 17:21
av alex_ander3@hotmail.com
Daniel N683 skrev:
Ole-P-N154 skrev:Men husk hva jeg har sagt før: bilene våre går mer enn fort nok som det er.
De fleste er vel 2.0t med 150 hk. Det er da mer enn nok.
Tenk for en slitasje det er når vi gir ca 80% gass i akslerasjonen med 150 hk.
Og ikke minst hvilke påkjenninger vi utsetter kroppene våre for.
Nei, trimming er kun for de som skal ha en racerbil å kjøre på bane med.
hva-for-no?? :shock:
Ole-P snakker trolig litt shitpreik som vanlig.. Og det må jo inneholde en viss form for ironi, og kansje en ettersmak av sarkasme, eller noe i den duren 8)
Tror ikke Ole-p kjører orginalt:D

Hadde vært lettere om han hadde slengt på en smily noen ganger :police:

Lagt inn: 03 jan 2007, 20:38
av Petter 900 T
Enig med Ole-P, begynn med bedre bremser, deretter understell.

Til sist, (for oss med banebiler,) TRIM!!!

Og, ja, Ole-P kan til tider være litt av en tøysekopp...

Petter

Lagt inn: 03 jan 2007, 21:06
av Stalfa
Petter 900 T skrev:Enig med Ole-P, begynn med bedre bremser, deretter understell.

Til sist, (for oss med banebiler,) TRIM!!!
Nok en som mangler smiley. :)
Ingen plass gode bremser er så viktig som på bane. Er verdt maaange hester å bremse sendt. Men det vet du vel. :)

Lagt inn: 04 jan 2007, 01:10
av Paradigm N558
Petter 900 T skrev: Og, ja, Ole-P kan til tider være litt av en tøysekopp...
Ole-P, du skal heretter kalles tøysekoppen av meg :p

Lagt inn: 04 jan 2007, 22:35
av Jens P. N024
På meg virker det som vi er en gjeng med tøysekopper alle sammen..:-) He-he