Morn folkens.
Noen som har vært å titta på denne?
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =68&page=3
Har sendt et par mail med dama men er tungt å få ut noen bra bilder av bilen mht. rust osv. Ser den ene skjermen er gåen. Har en annen 87 900 turbo stående som sliter litt med for mye rust på de vanlige 900 stedene. Lurer på om denne er noe bedre. Tenkte kanskje jeg skulle kjøre et 1 + 1 = 1 prosjekt men trenger et ok karosseri for ikke å blakke meg helt på den jeg har.
Så om det er noen som har vært å titta eller er veldig glad i titte på gammel moro så er det fritt fram for å fortelle litt her.
Mvh
raymond
Bil til salgs Hamar.
Moderator: Moderatorer
- Mats Erik Aasegg
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: 007
- Bil: 2013 Xc70 D4 Awd, 1991 Mb 250d
- Sted: sprova
åge
Denne boilen har vært min engang...
Kjøpte den i 99,da hadde den gått 373000km husker jeg..Første eier var en liten gubbe på 55år og 60kg dengang.Jobbet som selger og kjørte mye.... Siden har den gått i arv til min bror og videre til hans svigerinne(nåværende eier)Nyrlig byttet clutch,ellers er drivverk urørt!Tror det var en Saab-mann som har tatt service og pusset litt på den de siste årene,uten at jeg kan med sikkerhet si hva som er blitt gjort...

Kjøpte den i 99,da hadde den gått 373000km husker jeg..Første eier var en liten gubbe på 55år og 60kg dengang.Jobbet som selger og kjørte mye.... Siden har den gått i arv til min bror og videre til hans svigerinne(nåværende eier)Nyrlig byttet clutch,ellers er drivverk urørt!Tror det var en Saab-mann som har tatt service og pusset litt på den de siste årene,uten at jeg kan med sikkerhet si hva som er blitt gjort...
2016 Volvo Xc90 D5 Inscription
- Johan N828
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen