http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /saaab.htm
Trudde ikkje denne motoren var prøvd ut i bil.
Nåken som veit om meir info om denne motor/bil på eit litt meir forståeleg språk

Vegard
Moderator: Moderatorer
Trur kje du tenker heilt rett no, for ein kan ikkje variera kompresjonen ved hjelp av GDI-teknikk. Det er berre direkte insprøytning av bensin. Men når du e inne på da, gasspjeld på GDI e jo allerede elektrisk styrt, men til ein ottomotor må ein vel begrensa lufttilførsel med eit spjeld....Ingvar N629 skrev:Når GDI-teknologien blir så bra at man helt kan kutte ut gasspjeld på ottomotorer, så er vel det en billigere løsning på det samme problemet? Jeg tenker rett nå, Tommy?
Var ikke det jeg tenkte på heller, det jeg mente var at SVC øker kompen på lav/mellomlast, for å få ned forbruket. Om en kan kutte ut gasspjeldet, noe en del GDI-motorer alt gjør under enkelte driftsforhold, slipper en problemet med at gasspjeldet senker kompen på lav/mellomlast og dermed får dårligere virkningsgrad.Vegard_Skaten skrev:Trur kje du tenker heilt rett no, for ein kan ikkje variera kompresjonen ved hjelp av GDI-teknikk. Det er berre direkte insprøytning av bensin. Men når du e inne på da, gasspjeld på GDI e jo allerede elektrisk styrt, men til ein ottomotor må ein vel begrensa lufttilførsel med eit spjeld....Ingvar N629 skrev:Når GDI-teknologien blir så bra at man helt kan kutte ut gasspjeld på ottomotorer, så er vel det en billigere løsning på det samme problemet? Jeg tenker rett nå, Tommy?
Utengen: Takk for søketips, søkte berre på Saab SVC eg...![]()
Vegard
Kompresjonen blir jo rekna ut etter avstand frå stempeltopp og opp i toppen, og kan etter mi meining ikkje ha nåke med gassspjeld å gjera...Ingvar N629 skrev:Var ikke det jeg tenkte på heller, det jeg mente var at SVC øker kompen på lav/mellomlast, for å få ned forbruket. Om en kan kutte ut gasspjeldet, noe en del GDI-motorer alt gjør under enkelte driftsforhold, slipper en problemet med at gasspjeldet senker kompen på lav/mellomlast og dermed får dårligere virkningsgrad.Vegard_Skaten skrev:Trur kje du tenker heilt rett no, for ein kan ikkje variera kompresjonen ved hjelp av GDI-teknikk. Det er berre direkte insprøytning av bensin. Men når du e inne på da, gasspjeld på GDI e jo allerede elektrisk styrt, men til ein ottomotor må ein vel begrensa lufttilførsel med eit spjeld....Ingvar N629 skrev:Når GDI-teknologien blir så bra at man helt kan kutte ut gasspjeld på ottomotorer, så er vel det en billigere løsning på det samme problemet? Jeg tenker rett nå, Tommy?
Utengen: Takk for søketips, søkte berre på Saab SVC eg...![]()
Vegard
Da er vi enige likevel!Vegard_Skaten skrev:Stemmer, det var det eg ville fram til
Vegard_Skaten skrev: Det er ikkje uvanlig at me har Mitsu'er med GDI inne til sandblåsing av innsug og topp (nøtteblåsing for å vera heilt eksakt), etter at dei har kjørt 50k. Det blir rett og slett tett av sot....![]()