Kan jeg forlange at de bytter bakluke?? Eller fikser dette på en pen måte? pent vil det vel aldri bli, men... Det har ikke gått tre mnd enda siden jeg kjøpte bilen, så det er fortsatt de som står ansvarlig for dette.
Moderator: Moderatorer
Du som er fra Drammen kjenner sikkert til dette firmaet... de holder til midt i mellom sande og skoger. Refransh heter de.. Jeg mener at jeg ikke skal koste på dette noe i og med at det faktisk er dem som har gjort en feil her.Henrik N449 skrev:Akk, amatører!
Skru ut alt av selvborrende, puss bort malingen rundt, tett med kjemisk metall, rustbeskytt hele området, og lakk over så godt du greier...
Helst få noen til å sveise det! (gjerne verkstedet!) Husk å smør/spray på godt med rustbeskytter fra innsiden og.
Bor ut de knekte skruene i orginalhullet, du trenger ikke gjenge de opp på nytt, men bruk en nylonplugg ment for betong/gips i riktig diameter.
Bare pass på å få tak i den type plugg som ekspanderer helt ute ved hullet.
Men å gjenge opp en sånt hull er ikke store kunsten da
Har faktisk aldri hørt om dem, de gjør det sikkert ikke noe bra93turbohege skrev: Du som er fra Drammen kjenner sikkert til dette firmaet... de holder til midt i mellom sande og skoger. Refransh heter de.. Jeg mener at jeg ikke skal koste på dette noe i og med at det faktisk er dem som har gjort en feil her.
Og de er jo ikke interissert i å høre på hva vi sier.