Side 1 av 1

86 9000 i mjøndalen!

Lagt inn: 20 aug 2007, 22:36
av Bjørk N1057
Hei! Da skal jeg ut på jakt igjen i morgen, og det er denne som er byttet.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Er jo mange som bor i dette området, sett noe til den, noen "inside scoops" ?

Drar nedover i 5-tiden i morgen.

Snakka med selger, han sier den ikke eier rust, og at det meste er byttet, som i salgsmelding.

Eneste han satte fingeren på var luftmassemåleren, denne var litt slarkete, og skal mest sannsynlig byttes før salg. Bilen står jo uten skilter, det er alltid risky..

Lagt inn: 20 aug 2007, 23:06
av Tor N12
Du kan da vel ikke seriøst mene at du skal droppe den cs'n du omtalte i en annen tråd til fordel for denne?? :? :? :? :roll:

Lagt inn: 21 aug 2007, 00:09
av Johan N828
Spennende. Hva ble det til med CS'n egentlig? Ville han ikke ned i pris?

Lagt inn: 21 aug 2007, 09:55
av Edward N812
når jeg ser streamer i frontruta, og leser at han har fått bytta girkasse, så tenker jeg grisekjørt bil med en gang.

no offense, tor :lol:

gå for cs'en du :)

Lagt inn: 21 aug 2007, 16:25
av Bjørk N1057
Du mener den er et røverkjøp? Hvor mye vil det koste meg og få motoren til å fungere normalt igjen da?

Lagt inn: 21 aug 2007, 22:00
av Ingvar N629
SP har veivakselgiver for ca 800,-. Saab original koster "en del" mer.

Lagt inn: 21 aug 2007, 22:16
av Bjørk N1057
men kan dere med sikkerhet si at dette er feilen?

Selgeren hadde snakka med saab-verksted, og de mente det samme...

Er delen lett å bytte? Kan det gjøres selv?

Hvis dere med sikkerhet mener det er den, så er det jo bare å gå for gull.


OnTopic: Bilen var veldig strøken i karosseri, og det meste fungerte, untatt luftmengdemåleren, og nødblinkene!

Lagt inn: 21 aug 2007, 23:41
av Ingvar N629
Temmelig sikkert ja. Kan være pumpa men det er ikke like sannsynlig slik feilen beskrives. Veivakselgiver kan du bytte selv ja, sitter med 1 skrue +1 skrue på en klemme for kabelen. Ganske lett å komme til.

Lagt inn: 21 aug 2007, 23:53
av Johan N828
Dette vil bli et vanskelig valg:P

CS'n er god som gull med unntak av feilen. Minussiden var at den ikke hadde turbo pluss at den så litt sliten ut her og der. MEN det er en CS.

Denne (86) Var også sinsykt strøken egentlig med unntak av fuskete LMM. Og den hadde Tuuuurbo (psssjjh)

Lagt inn: 21 aug 2007, 23:55
av Bjørk N1057
Må i teorien bestemme meg før torsdag kveld.. Begge bilene koster det samme, og begge eierne vil bli kvitt bilen.

kunne satt opp en poll, så kunne dere stemt over dem :P

Lagt inn: 22 aug 2007, 11:43
av Edward N812
ja, gjør det.. legg ut bildelink til begge bilene i første innlegget i tråden her, og gjør den om til en poll.

var cc'en en 2.0 turbo? eller 2.3 turbo?

Lagt inn: 23 aug 2007, 21:58
av Bjørk N1057
2.0T! har ikke sagt jeg ville ha cs'n, så den går vel til han andre karen..

Lagt inn: 23 aug 2007, 23:46
av Johan N828
Bjørk N1057 skrev:2.0T! har ikke sagt jeg ville ha cs'n, så den går vel til han andre karen..
Gå for gull med cc'n da

Lagt inn: 29 aug 2007, 17:24
av AeroMariusF
Snakka noe mer med han med 9000`n eller ?