I et forsøk på å gå fra grått tøy til svart skinn i interiøret i undertegnedes 9-5 har deler av Bodøs Saablaug klødd seg litt både her og der i et forsøk på å finne ut hvordan man frigjør midtkonsollens kombinerte armlene/lokk. Bakre del av MK (12Vuttak og luftkanal bak) kom av etter litt overtalelse og bannskap, men så ble det stopp. "Hengselen" som lokket henger i så lenge ut til å bli holdt nede av en liten blank metallpinne som i sin tur var torxet fast til selve MK.
Den gang ei. Det kan p.t. se ut til at det butter imot ifm plasthengselen som lokket roterer rundt når det åpnes/lukkes, litt vanskelig å bli klok på iofs. Er det her snakk om Vold&Vaselin-metoden, eller er det et lurt trick noe sted vi har oversett?
(Illustrasjonsbilder vil bli ordnet ila kun kort tid. Forklaringen over bærer litt preg av "you had to be there".)
9-5 Midtkonsoll/armlene.
Moderator: Moderatorer
- K_Duck N1093
- 2.0 bar
- Innlegg: 636
- Registrert: 05 jul 2007, 11:02
- Medlemsnummer: 1093
- Navn: Steffen
- Bil: M98 9-5 SE 2.0t
- Sted: Bodø
- Kontakt:
9-5 Midtkonsoll/armlene.
'98 9-5 SE 2.0t -- Celise (verdens beste dame - biologiske jenter har vist seg å være skrot)
'08 MB E200CDI (i pornohvit) -- Arbeidsverktøyet W41
'95 Honda CBR 600 F -- Færre hjul, men desto mer moro
Distriktsansvarlig Nord
'08 MB E200CDI (i pornohvit) -- Arbeidsverktøyet W41
'95 Honda CBR 600 F -- Færre hjul, men desto mer moro
Distriktsansvarlig Nord