Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Brandten
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 39
- Registrert: 17 jun 2007, 01:01
- Sted: Stockholm
-
Kontakt:
Legg inn
av Brandten » 24 nov 2007, 01:36
Tenkte fjerne japsdempern som sitter der nå og montere dette:
Men, spørsmålet er om man skal gå for dobbelt ?
Hva synes dere ?
-
FleskepupP
- 2.0 bar

- Innlegg: 597
- Registrert: 31 okt 2007, 21:25
- Medlemsnummer: N1190
- Navn: Fredrik
- Bil: Saab 93 Viggen
- Sted: Førde
Legg inn
av FleskepupP » 24 nov 2007, 01:38
stemte dobblet, har tru på at det passer bilen mykje bedre asso!
FKL Racing N1190
-
matrox N522
- MAX BOOST
- Innlegg: 2089
- Registrert: 14 mar 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten
Legg inn
av matrox N522 » 24 nov 2007, 02:15
Det er sabla tøft med twinpipes!

Saab 9-5 Estate Vector Sport 2005
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
-
wolwerix
- 0.7 bar

- Innlegg: 184
- Registrert: 04 jun 2006, 17:56
- Medlemsnummer: N960
- Bil: saab 900
- Sted: Harstad
Legg inn
av wolwerix » 24 nov 2007, 02:23
Dobbelt var tøffest!

[x] SAAB 900 T8 Airflow </3
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 24 nov 2007, 03:18
Når jeg ser dobble enderør så forventer jeg meg å høre flere enn 4 sylindre.. Er også ALTID mye morsommere med en bil med diskre lyd som går som f... enn en med mye lyd og som kansje ikke går så bra som lyden indikerer;)
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
Brandten
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 39
- Registrert: 17 jun 2007, 01:01
- Sted: Stockholm
-
Kontakt:
Legg inn
av Brandten » 24 nov 2007, 11:33
Nå er det mye lyd og bilen går som f... !
Med dette så blir det mindre lyd og bilen går som f... !

mvh
Timmy
-
alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Legg inn
av alex_ander3@hotmail.com » 24 nov 2007, 12:52
Dobbel syntes jeg så best ut..

1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
-
quist
- 0.7 bar

- Innlegg: 178
- Registrert: 06 okt 2007, 12:31
- Medlemsnummer: N1111
- Navn: Henning
- Bil: OG9-3
- Sted: Stavanger
Legg inn
av quist » 24 nov 2007, 13:28
Stemte for dobbelt jeg.
Ser heftigere ut å en blir alltid nysjerrig bak en bil med doble utblås.
Japsepotte på en saab blir feil, ovalt synes jeg er mye finere, og kler bilen bedre. En vanlig saab er jo trossalt en flott og diskret bil, ingen skrikete stylingkjerre, så da synes jeg de diskret linjene bør holdes over hele bilen.
Lykke til !
Saab OG9-3 2.0T BSR Steg 1 - Til salgs
VW Polo 1.6 TDI Bluemotion
-
Bjørk N1057
- 1,5 bar

- Innlegg: 311
- Registrert: 12 mai 2007, 12:11
- Medlemsnummer: N1057
- Navn: Øivind Bjørklund
- Sted: Rykkinn, Bærum
Legg inn
av Bjørk N1057 » 24 nov 2007, 15:56
Stemte dobbelt jeg og, blir klart finest! Symmetri vet dere
Legg ut bilder om det blir noe av da!

x 1986 Saab 9000 Turbo SOLGT
x 1987 Saab 900 T8 Airflow White Spiker
-
audun-eg N228
- 1,5 bar

- Innlegg: 413
- Registrert: 11 sep 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N228
- Navn: Audun Eggen
- Bil: Saab 9-5 Aero 2000 mod - solgt
Legg inn
av audun-eg N228 » 24 nov 2007, 19:00
Less is more
