Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Isdahl N1069
- 2.0 bar

- Innlegg: 853
- Registrert: 22 mar 2006, 23:29
- Medlemsnummer: N1069
- Navn: Patrick Isdahl-Engh
- Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
- Sted: Langhus
-
Kontakt:
Legg inn
av Isdahl N1069 » 11 jan 2008, 15:34
Ser denne bedre ut på 9-3'en enn den Ole har på sin? Denne er jo oxo 1300,- billigere. Her ser jeg heller ikke noen turbospoiler. Noen forslag?

1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)
-
Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
-
Kontakt:
Legg inn
av Jørgen N237 » 11 jan 2008, 16:51
Jeg synes det ser ut som det mangler noe, men det er kansje bare meg..
Styrer med DAB og AUX
-
Kåre N900
- 1.2 bar

- Innlegg: 262
- Registrert: 18 jan 2006, 09:31
- Sted: Oslo
Legg inn
av Kåre N900 » 11 jan 2008, 17:04
Hadde realcar sin (det blå bildet) på min røde NG900 "Viggen", ser litt kraftigere ut enn den som Ole har på racerbilen. Passet på å fjerne bakviskeren og utskjæringen fra bakvingen før lakkering også. Du finner noen bilder av den gamle bilen min fortsatt under medlemsgalleriet tror jeg.
Kåre
9-3 Turbo X
9-3 SS Steg 5 - solgt
NG900 viggen - solgt
-
Pancho N497
- 2.0 bar

- Innlegg: 725
- Registrert: 15 nov 2003, 01:00
- Sted: Tromsø
Legg inn
av Pancho N497 » 11 jan 2008, 17:42
synes den øverste (blå) er finest, den nederste kunne jeg aldri ha tenkt meg og ha på bilen min. synes den er fæl, men det er min mening da.
-
Isdahl N1069
- 2.0 bar

- Innlegg: 853
- Registrert: 22 mar 2006, 23:29
- Medlemsnummer: N1069
- Navn: Patrick Isdahl-Engh
- Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
- Sted: Langhus
-
Kontakt:
Legg inn
av Isdahl N1069 » 11 jan 2008, 18:02
Er så og si enig der, men MÅ man ta bort bakviskeren på den øverste?
1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)
-
Glevi-900S
- 1.2 bar

- Innlegg: 250
- Registrert: 19 apr 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 454
- Sted: Eidsvoll/Oslo
Legg inn
av Glevi-900S » 11 jan 2008, 19:55
Hvsi du handler direkte hos realcar så er jo evo-vingen billigere enn den forstørrede viggen-vingen...? 2000,- for begge, men det er forutsatt at du har viggen underdelen fra før, hvis ikke kommer det et tilskudd på 300,- for komplett "hevet" viggen-vinge.
Prisen på speedparts sin hjemmeside burde oppdateres med mindre de tar tusenlappen mer enn realcar da...
//Glenn[/url]
9-5 2,0t SE, -98 mod
Prosjekttråd *Solgt*
900S 95-mod med Viggen/SE-look *Solgt*
-
Isdahl N1069
- 2.0 bar

- Innlegg: 853
- Registrert: 22 mar 2006, 23:29
- Medlemsnummer: N1069
- Navn: Patrick Isdahl-Engh
- Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
- Sted: Langhus
-
Kontakt:
Legg inn
av Isdahl N1069 » 12 jan 2008, 08:44
Glevi-900S skrev:Hvsi du handler direkte hos realcar så er jo evo-vingen billigere enn den forstørrede viggen-vingen...? 2000,- for begge, men det er forutsatt at du har viggen underdelen fra før, hvis ikke kommer det et tilskudd på 300,- for komplett "hevet" viggen-vinge.
Prisen på speedparts sin hjemmeside burde oppdateres med mindre de tar tusenlappen mer enn realcar da...
//Glenn[/url]
Med på den, men er enig at "Viggen-vingen" ser hissigere ut, og om jeg må ut med 1000,- mindre for komplett sett så gjør jo ikke det noe. For å ha Ole sin type, må jeg ha org. turbovinge som kommer på ca 900,- +/- er det vel... ender da på 4200,- el noe... og da er jo "viggen-vingen" billigere jah
1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)