det var urimelig trangt å få montert oljetrykks-sender i blokka på en 9-5, men nå er det gjort

Måtte faktisk ha 2 Y-uttak , to stykker, for å få det til, pluss vinkelsliper

Y-uttak (M14x1,5):
http://www.biltema.no/Archive/Product_i ... 1076_l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Etter å ha slitt fælt med å koble fra kontakten til oljetrykksbryteren så var det førte jeg gjorde å forlenge den slitsomt korte ledningen, loddet inn en velsignet lengre ledning:
Bilde 1: Irriterende kort ledning forlenget til håndterbar lengde.
Det var ikke plass til noe Y-uttak bolt on, så jeg måtte improviser med 2 Y-uttak.
På det først måtte jeg kutte av hodet på tettepluggen (som stanget i startmotoren) før jeg fikk den på plass.
I tillegg måtte en tykkere skive på plass for å få den rette vinkelen.
Bilde 2: Doble Y-forgreninger montert, tykkere skive for å få riktig vinkel.
Bilde 3: Oljetrykksbryter montert.
Bilde 4: Oljetrykks sender montert, som dere ser så måtte braketten på røret foran oljetrykksenderen bøyes ned for å komme til med hånda.
Vel, nå er jobben gjort, har såre hender etter slit i trange rom, i morra blir det ledningsføring og montering i dashbord

Edit: som observante lesere legger merke til så måtte termostathuset måtte bort for å få en åpning til herligheten.