Det vil jeg si at er en smakssak. Jeg har ikke prøvd OG900, så skal ikke si noe om den, men det virker som en solid bil.

Kjører selv NG900, og er stort sett fornøyd med den. Har ikke turbo, så motoreffekten skal jeg ikke skryte noe av.
Hadde jeg vært deg ville jeg rett og slett prøvd å finne en NG900 og en OG900, prøvekjørt de, og gjort opp en mening.
Ser du tenker på trim. Da renner det fort på seg på prisen på bilen. Er du interessert i å legge litt penger i bilen, så ville det kanskje vært bedre å kjøpe en OG900T i veldig bra stand, enn en NG900T i middels bra stand. Det baller fort på seg.
Kan fortelle litt om min. Kjøpte min på høsten 2006, mener jeg, og like etter kjøp ble det bytta skiver, klosser bak og håndbrekk vaier. Så gikk det noen sensorer i motoren, så de måtte byttes. Deretter ble det byttet kjede på bilen.
Har også slitt med klakking i forstillinga siden kjøp, og det har blitt sjekka mye der fremme. Bytta bærearmer med foringer for litt siden, og fikk lakkert opp igjen døra og bakluka pga rust. Og nå så må jeg ha nye fjærer og dempere fremme, pluss nye skiver.
For min del har det blitt byttet en del, men det er mulig jeg var uheldig å kjøpte en som dette bare måtte komme på etterhvert. Har sett lite til andre "feil" rundt om kring, både på forumet her, og andre forum.
Har hatt mange gode stunder med min NG, og det vil bli litt tungt å selge den, men det må komme en dag. Tenker på å selge den til høsten, og få tak i en 93 SS. Så du får sende PM om du er interessert.
Mvh