M96 9000 (Ambassade blå) 2.0T (150 hk LTT)
Km stand: 198 000
Utstyr: Elvindu, el-speil, abs, airbag, alarm, fjernstryrt sentrallås og servo.
Skavanker: Bulket bakdør, litt rust i nedkant av begge dører, liten del av list på framdør mangler, litt skeiv bakluke, mye steinprang på panser, også er bilen generelt sliten i lakken. Er også litt rust nede med støtfanger bak. Langlysene vil ikke slå seg på noen ganger (lysrele?). Spredere funker delvis (Kontaktfeil en plass).
Modifikasjoner: Bilstein sport dempere og H&R 40/40 senkesett, godkjent i vognkort. Speedparts steg 1 chip (225 hk), Speedparts dumpventil, 215/35/18 Zito Spyder på Toyo Proxes T1-R dekk, JR innsatsfilter (JR open air kit følger med).
Diverse: Oljetrykk, oljetemp og turbotrykksmåler i dashbord (pga latskap er kun turbotrykksmåleren operativ), Pioneer P88-RS headunit, Focal Polyglass 4" frontsett, MDS 10" sub, 2 stk forsterkere (En til frontsett, og en til sub). Speedparts dørmatter, ettermontert armlene fra SP.
Bilen er ellers ok og kjøre, det er ingen ulyder. Girkassen virker litt slapp, men det er jeg blitt fortalt er motor/girkasse fester. Den går ganske godt, og er i motsettning til orginal 9000 ganske stiv. Den er faktisk i noen tilfeller direkte ubehagelig med sommerfelgene på

Uansett. Hva ville dere gitt for bilen? Nå har jeg dessverre ikke bilder, men det kan jeg skaffe i morgen om det skulle være nødvendig. Jeg har 38 000 igjen på lånet (Lån hos mor, militærtjeneste og lite med arbeid fram til nå).
Så, kom med "bud"

Takker.