skrote 9000 CC. Hva bør demonteres av deler?
Lagt inn: 03 mai 2009, 07:46
Har avertert deler flere ganger her og andre steder. Har solgt kupeviftemotoren og luftmengdemåleren.
Forøvrig ingen interesse. (Eller er kvaliteten på disse så gode at deler sjeldent trengs
?)
Evt. hva er greit å ta av før høggern får den? Har så mye deler til andre Saaber at jeg ønsker ikke å ta av mer enn det som kan være greit for andre å få tak i senere. Blir det 9000 på meg igjen blir det nok en nyere.
Jeg skal ta ut bensinpumpen, bakre potte (fra 9000 turbo. gått noen måneder) og tenker å skru av forskjermene. (De ser rustfrie ut). Det er fremdeles en nøkkel til alle låser, så låssylindre er vel greit å ta ut. (Hvordan får man ut tenningslåsen?) Motor til soltaket, er det noe som pleier å ryke? Sensorer/motorer til sentrallås?
Alle sidelister med blankelister ser pene ut.
Girkassen er lytefri, men den orker ikke jeg å plukke ut. (Standard 2.0l motor. Km 330.000)
Pent og helt rødt velourinteriør.
Forøvrig ingen interesse. (Eller er kvaliteten på disse så gode at deler sjeldent trengs

Evt. hva er greit å ta av før høggern får den? Har så mye deler til andre Saaber at jeg ønsker ikke å ta av mer enn det som kan være greit for andre å få tak i senere. Blir det 9000 på meg igjen blir det nok en nyere.
Jeg skal ta ut bensinpumpen, bakre potte (fra 9000 turbo. gått noen måneder) og tenker å skru av forskjermene. (De ser rustfrie ut). Det er fremdeles en nøkkel til alle låser, så låssylindre er vel greit å ta ut. (Hvordan får man ut tenningslåsen?) Motor til soltaket, er det noe som pleier å ryke? Sensorer/motorer til sentrallås?
Alle sidelister med blankelister ser pene ut.
Girkassen er lytefri, men den orker ikke jeg å plukke ut. (Standard 2.0l motor. Km 330.000)
Pent og helt rødt velourinteriør.