9-5: Lister rundt bakrute og sideruter

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

9-5: Lister rundt bakrute og sideruter

Legg inn av Hjelle, N6 » 11 feb 2010, 15:48

Har nokon kome over slike lister "i laust"? Spurte på SAAB, men min lokale forhandlar kunne kun skaffe desse pyntelistene om en kjøpte rute også. Min har fått det problemet eg har sett på monge 9-5, nemlig at lista svulmar opp :(

TurboLars N383
Overload!!!
Medlemsnummer: N383
Navn: Lars
Sted: Drammen

Re: 9-5: Lister rundt bakrute og sideruter

Legg inn av TurboLars N383 » 13 feb 2010, 09:20

Hvis du mener listene rundt bakruta og de bakerste siderutene samt de små trekant rutene på estate så er jeg ganske så sikker på at de er vulka fast i ruta og da er det nok ikke så lett å bytte dem , mest sannsynlig sitter de på den nye ruta og fåes ,som du selv sier , ikke i løs vekt . Vet noen glassmestere har såkalte universal lister med diverse form og utseende , men hvor pent det er er jeg ikke sikker på .
Bakruta og de siderutene er limte , mens den trekantruta i døra er skrudd . Tenker du derimot på skrapelist til fordør og bakdør så er denne å få løst , det er alle pakningene som ruta går i også :)
STCN #383

- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: 9-5: Lister rundt bakrute og sideruter

Legg inn av Hjelle, N6 » 14 feb 2010, 20:59

Er som eg skriv bakruta og siderutene , altså siderutene i bagasjerom det gjeld. Rutene er som du skriv limte, so det største problemet no er at det ikkje ser fint ut :|

Svar