Hydraulisk motorfeste.

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
Odne N23
Innlegg: 21
Registrert: 17 mar 2003, 01:00
Sted: Bergen

Hydraulisk motorfeste.

Legg inn av Odne N23 » 30 jun 2003, 14:25

Hallo.

No begynner det å nærme seg at Aeroen skal på vegen att. Har fått montert "Jörgen lådan," som Børre henta for meg (Tusen takk for suveren service!! Ikkje mange som hadde venta i fem timar!) :D på motoren, og det går mot slutten av rustsveisinga.

Så tok eg ein telefon til Saab for å bestille nytt hydraulisk feste på høgre sida. Pris: 2200kr!!! :x Fekk tips om at speedparts hadde. Det har dei for såvidt også (for litt over 800kr), men dei kan ikkje levere før tidlegast veke 31. Dvs siste veka i juli! Kjenner eg dei rett går det vel eit par veker over tida òg.

Nokon som har eit tips om kvar eg kan få tak i eit slikt feste utan å betale skjorta? Evt. nokon som har eit fint brukt liggande??

Viss ikkje må eg vel krype til korset og kjøpe hor Saab.
STCN N23, Hadde 86 mod. AERO.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Hydraulisk motorfeste.

Legg inn av Hjelle, N6 » 30 jun 2003, 17:06

Odne N23 skrev: Så tok eg ein telefon til Saab for å bestille nytt hydraulisk feste på høgre sida. Pris: 2200kr!!! :x Fekk tips om at speedparts hadde. Det har dei for såvidt også (for litt over 800kr), men dei kan ikkje levere før tidlegast veke 31. Dvs siste veka i juli! Kjenner eg dei rett går det vel eit par veker over tida òg.

Nokon som har eit tips om kvar eg kan få tak i eit slikt feste utan å betale skjorta? Evt. nokon som har eit fint brukt liggande??

Viss ikkje må eg vel krype til korset og kjøpe hor Saab.
Kva med å høyre med SAAB i Sverige?

Brukeravatar
Rune N35
MAX BOOST
Innlegg: 2951
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Sted: Årnes, Romerike

Legg inn av Rune N35 » 30 jun 2003, 21:37

Evt så kan du sjekke http://sdcc.se/
Tror de har haugevis med nye deler til bl.a og900..
Mejla dom.

Kjøpte et helt nytt Nardi-treratt for 500,- av dem på festivalen(De hadde MANGE), og Morten fikk de etterlengtede stoffmattene for en hundrings eller så.. :)
Så også at de hadde helt nye lykter og greier liggende til noen hundrelapper..
Men det er klart, du får avgift på avgift da..
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 30 jun 2003, 22:33

Rune N35 skrev:Evt så kan du sjekke http://sdcc.se/
Tror de har haugevis med nye deler til bl.a og900..
Mejla dom.

Kjøpte et helt nytt Nardi-treratt for 500,- av dem på festivalen(De hadde MANGE), og Morten fikk de etterlengtede stoffmattene for en hundrings eller så.. :)
Så også at de hadde helt nye lykter og greier liggende til noen hundrelapper..
Men det er klart, du får avgift på avgift da..
Okej... :)
Nokon som veit om det går å oppsøke folka i trollhättan?
Vurderar ein tur bortover dit i sommar, og då hadde det vore fint å få henta litt snacks som ein ny skinnstol som eg skal flytte innomhus, pluss litt anna. Nokon som veit pris på noko slikt? Det skal vere ein skinnstol, helst i svart, og gjerne den frå 9-3 som har "turbo" prega i ryggen. :)
Eller kanskje eg skal satse på ein nyare 9-5 stol, som har litt meir komfort?

Og korleis er det med henting av deler på Speedparts? Nokon som har erfaring der?

Og medan vi frustar på høge deleprisar, kvifor kostar det 500 SEK for lykteglasa til skiltlysa på Speedparts? For 4d sedan kostar det typ 150 SEK, men til 3d kostar det 500.... :( Nokon som veit kva SAAB tek?

Og avgift, om du handlar nok er det berre å søke om å få att svensk moms etter å ha betalt norsk moms. Noko meir enn mva skal du ikkje betale på vanlige bildeler.

Børre N17
MAX BOOST
Innlegg: 3628
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N17
Navn: Børre Midtlien
Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Legg inn av Børre N17 » 30 jun 2003, 23:37

Kan også høre med Bildelslageret i Vänersborg. De kan være behjelpelige med forsendelse fra Halden, ergo ingen moms als! Sjekk http://www.bildelsbasen.se for tlf nr. 8)
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM

Odne N23
Innlegg: 21
Registrert: 17 mar 2003, 01:00
Sted: Bergen

Mekonomen

Legg inn av Odne N23 » 02 jul 2003, 06:19

Eg fekk tak i feste til slutt. Etter å ha prøvd alle ovanfor nevnte forslag utan hell. Begynte eg på ringerunda til bildeleforhandlarar her i landet. Til slutt ringde eg til Mekonomen, som utruleg nok både hadde og kunne levere før helga. :D Prisen var ca. 1600kr inkl. porto. Ikkje så veldig billeg, men det er no betre enn 2200,- :)
STCN N23, Hadde 86 mod. AERO.

Svar