Har en bil for hånden som mulig blir kjøpt, og vurderer da å selge min Saab 93. Må ha bil med 4x4.
Tenkte å høre her hva jeg kunne forvente å få for den, og om noen her er interessert I å gjøre en rask handel

Info om bilen:
Saab 93 SE turbo med orginale 185 hk (136 KW I vognkortet).
Bilen var på EU godkjenning på tirsdag 11.03.14 og gikk gjennom uten noen mangler, samt oljeskift. Jeg har selv kjørt bilen I litt over 10.000 km, langpendling mellom Lillestrøm - Oslo og Lillestrøm - Hamar. Medregnet årets oljeskift har jeg skiftet olje 2 ganger, altså på hver 5000 km.
Bilen har gått 233.000 og er I daglig drift. Sist service var på ca 213.000 km. Kjørecomputeren har jeg byttet med livsstidsgaranti, klimadisplayet mangler noen striker på viftekontrollen. Selve interiøret er helt strøkent og I meget god stand for alderen. Byttet også flexirøret til eksosanlegget I vinter. Bilen har alltid stått tilkoblet motorvarmer under høsten og vinteren. Fargen kan vel kalles mørk racingblå. Gode continental vinterdekk samt gode continental sommerdekk medfølger. Bilen er rustfri, men det er steinsprut på panseret, og noen riper nederst på fremre fanger ( ikke sjenerende )
Send meg gjerne en PM, eller mail på dcr_@Hotmail.com
Minuset er at verksted har påpekt slakt registerkjede.
Hva kan jeg evt forvente I pris på denne bilen?
MvH
Dag Christer