NG 9-5 - tips?

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Freakshow N1674
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 309
Registrert: 22 sep 2006, 18:07
Medlemsnummer: N1674
Navn: Thomas
Sted: Trondheim

NG 9-5 - tips?

Legg inn av Freakshow N1674 » 09 okt 2016, 21:04

Ett par år siden nå at jeg solgte min foreløpig siste Saab, og føler meg nå mer enn klar for neste. Utvalget blant ønskede eksemplar er svært begrenset som 05 9-5 Aero.
Det jeg nå ser på er NG 9-5 og lurer i den forbindelse på hva som er svakhetene på disse? Samt deletilgangen. Dessverre ser jeg ingen med XWD, men det ligger ute en hvit aero diesel som frister å ringe på.

Er det noen som kanskje har noen erfaring eller noe å dele rundt disse?
-Mitsubishi Lancer Evo 8
-

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: NG 9-5 - tips?

Legg inn av Hjelle, N6 » 13 okt 2016, 22:12

Er en bil som har fått ufortjent dårlig rykte spør du meg. Er nok ein bil som krev ein entusiastisk eigar då monge verksted har lita erfaring med desse bilane. Ellers er det jo mykje kjent tekologi som en finn att i Saab og andre GM-modellar, fks XWD-system, motorar, bremser osv.

Når det gjeld gjengangarfeil er det vel dei fleste som vil seie lysrampa bak. Delen er utgått frå Saab, men det finns firma som reparerar den for ca 2000 kr. Rattlås som må byttast er også ein gjengongar virkar det som, rett nok uvisst om den seinare versjonen er so plaga som dei tidlige.
XWD som du nemner er også noko monge har vore plaga med. Hadde sjølv ein issue med min no nylig, der måtte eg bytte oljepumpa. Men monge har vore longt meir uheldig, då har det vore bytte av komplett diff. Kva problemet egentlig er skal eg ikkje bombastisk seie, men eg håper en kan forebygge mykje med oljeskift i systemet. Er forøvrig samme system som 9-3 har.
Bilar med navi har hatt problem med minnetap, men det har kome ei oppdatering av firmware som seiast å ha ordna problemet. efekte varmeseter er også ein klassikar. Er vel kva eg kan kome på i farta av generelle ting.
Deletilgongen er pr no ikkje dårligare enn på andre Saabar, men visse detaljar (som fks. lysampa) er slutt. Frontrute var lenge slutt, men eg bytta mi i vår, då kunne eg både få originalrute samt ei rute frå Pilkington via bilglassfirma.

Ellers er det nokre gjengongarar på dei ulike motorane, V6 har vore endel plaga med regkjede, 2.0T bensin har hatt problem med nokre ventilar i forbindelse med turboreguleringa, enkelte har også hatt problem med regkjede på desse også.
1.6 veit eg lite om, samme med dieselane. Har høyrt om en servoslange som endel har hatt problem med på dieselane , men det er jo ikkje akkurat ein voldsom alvorlig feil.

Men i alt en fantastisk bil, den seglar opp som ein av mine favoritt-Saabar.
Vart litt generelt dette, og ein har heilt sikkert gløymt noko - men har du spm skal en svare etter beste evne!

Brukeravatar
Freakshow N1674
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 309
Registrert: 22 sep 2006, 18:07
Medlemsnummer: N1674
Navn: Thomas
Sted: Trondheim

Re: NG 9-5 - tips?

Legg inn av Freakshow N1674 » 14 okt 2016, 00:23

Takk for kjempeflott svar, Hjelle. Gir litt bedre innblikk i hva en kan forvente.
Kan jo forøvrig legge til om noen senere leter etter det samme at jeg pratet med eier av en som ligger ute med diesel at denne ofte fikk opp motor/ oljelampe like etter kaldstart som indikator for lavt oljetrykk da. Et kjent Saabverksted målte to ganger oljetrykket på denne og fant ingenting galt (fra kald og varm ettersom jeg forstod). Dem hadde vært borti dette tidligere, men ante ikke hva som skulle til. Jo kaldere, jo oftere og utelukkende like etter kaldstart.
Har googlet problemet uten hell. En er vel avhengig av samme klimat.
-Mitsubishi Lancer Evo 8
-

Svar