RABATTAVTALER

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
ove.arstad
Innlegg: 18
Registrert: 14 jun 2016, 20:32
Medlemsnummer: N703
Navn: Ove Kynell Arstad
Bil: Saab 9-5 05 Vector
Sted: Etnedal
Kontakt:

RABATTAVTALER

Legg inn av ove.arstad » 10 mar 2018, 18:46

Som overskriften taler for , så lurer jeg på hvor jeg finner avtaler inngått med div, aktører for eksempel map tun osv som selger deler til våre kjære Saabe `r . :roll: :D
SAAB :lol:

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: RABATTAVTALER

Legg inn av Hjelle, N6 » 11 mar 2018, 00:37

Rabattavtalane finn betalande medlemmar i STCN på flg link; viewforum.php?f=59
Har du ikkje tilgong til forumet og du har betalt kontigent, ta kontakt med enten meg eller TiaZzz. Er kontigent ikkje betalt, ta kontakt med Morten-N146 for betalingsinfo :)

Brukeravatar
ove.arstad
Innlegg: 18
Registrert: 14 jun 2016, 20:32
Medlemsnummer: N703
Navn: Ove Kynell Arstad
Bil: Saab 9-5 05 Vector
Sted: Etnedal
Kontakt:

Re: RABATTAVTALER

Legg inn av ove.arstad » 11 mar 2018, 19:58

Har vært sendt pm til Netland , kontingent har blitt betalt hvert eneste år( siste betalt 17/7-2017) siden jeg ble medlem av STCN mener det var 2006 og de opplysninger som står i signatur er feil Riktig skal være Ola Pituetten N703 viewtopic.php?t=38172 . Blir litt oppgitt av at det ikke er blitt oppdatert tilgang som betalende medlem . Dette til etterretning
SAAB :lol:

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: RABATTAVTALER

Legg inn av Hjelle, N6 » 11 mar 2018, 20:59

Det skal vere ordna no på din nye brukar. :) Det vart tatt ei annonsert opprydding i medlemsfora ifjor iforbindelse med innbetalingar av kontinent. For dei som hadde korrekte opplysningar i medlemsregisteret og oppdater epostadresser på forumet var dei kanskje utan medlemsfora i 5 minutt medan dette vart oppdatert, medan andre, deriblant deg Ove, beklagelegvis då fall ut. Men noko måtte gjerast då det berre var opp mot 20% av dei med tilgong til medlemsfora som hadde gyldig medlemsskap. Vasking av medlemslistene opp mot forum kjem til å fortsette solenge en har dagens betalingsløysing, so det er greit å ha oppdatert info :) Bra det ordna seg iaf :)

Svar