P-A's neste...

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Henrik N380
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 991
Registrert: 27 okt 2004, 01:00
Bil: Nei..
Sted: Oslo

Legg inn av Henrik N380 » 27 okt 2005, 20:32

Endelig noen som tar ut mortoren å setter de riktig vei i Saabene igjen!

Mvh

og900 fan! :twisted: (som er så sykelig tilfreds at han holder på å pisse i buksen)

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Legg inn av Pål N526 » 28 okt 2005, 11:22

motorene skal ikek være tverrstillt:P det er amatøraktig. :lol: . mye gøyere når bilen vrir seg ved litt rusing:P
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

Brukeravatar
Rune N35
MAX BOOST
Innlegg: 2951
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Sted: Årnes, Romerike

Legg inn av Rune N35 » 28 okt 2005, 17:08

Angry_Saab N380 skrev:Endelig noen som tar ut mortoren å setter de riktig vei i Saabene igjen!

Mvh

og900 fan! :twisted: (som er så sykelig tilfreds at han holder på å pisse i buksen)
Riktig vei? svinghjulet er jo bakover mann!
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce

TurboLars N383
Overload!!!
Innlegg: 1749
Registrert: 23 feb 2004, 01:00
Medlemsnummer: N383
Navn: Lars
Sted: Drammen

Legg inn av TurboLars N383 » 29 okt 2005, 00:30

Litt OT , men det er pussig greier det at svinghjul osv er foran på motoren , girkassa under , og motoren står 90grader feil vei på de gamle saabene . Noen som vet hvorfor :lol: ?
STCN #383

- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition

Brukeravatar
Vorpenes N459
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 261
Registrert: 23 mai 2005, 01:00
Medlemsnummer: 459
Navn: Lasse Vorpenes
Bil: Saab 9-3ss 1,8t M03
Sted: Trondheim

Legg inn av Vorpenes N459 » 29 okt 2005, 00:58

TurboLars N383 skrev:Litt OT , men det er pussig greier det at svinghjul osv er foran på motoren , girkassa under , og motoren står 90grader feil vei på de gamle saabene . Noen som vet hvorfor :lol: ?
Tuller du nå Turbolars? :lol: Clutch'n er jo framme på og900? :lol: da kan ikke svinghjulet være framme, men bake? :roll: Og girkassa blir bak motoren og ikke under :P

Nå ble jeg litt forvirret og usikker her! når folk har forskjellige meninger :lol:
Saab 900 T8 1987 // 1bar// Jt 3" (solgt)
Saab 900 Turbo 1995 (Solgt)
Saab 9-3ss 1,8t 2003

Lasse N459

TurboLars N383
Overload!!!
Innlegg: 1749
Registrert: 23 feb 2004, 01:00
Medlemsnummer: N383
Navn: Lars
Sted: Drammen

Legg inn av TurboLars N383 » 29 okt 2005, 10:45

Tss , du skjønner hva jeg mener :lol: .
Siden sylinder 4 er lengst foran i bilen så kan vi godt si at svinghjul , clutch osv er bak , greit for meg :P .
Men blir vel kanskje mer riktig å si at svinghjul osv er foran på motoren siden det er fysisk lengst foran på motoren selvom den står "feil" ?
Jeg mener fortsatt at girkassa er under motoren og at motoren står 90grader "feil" vei
Skal ikke påstå noe , korrekt meg gjerne :wink:
STCN #383

- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition

Svar