Speedparts og s?rvis

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

AirCom
Innlegg: 2
Registrert: 26 nov 2005, 21:03

Hmm...

Legg inn av AirCom » 26 nov 2005, 21:46

Seriøst, her var det mye butlicking.

La det først være sagt, at jeg hverken har noen interesse for SAAB,
stiller 100% nøytralt i denne debatten, og først og fremst at jeg til daglig jobber hele og alene med kartleggning og markedsstrattegi innen handelshøyskolen. Ogdriver mye med konsulentering innen gjenoppretning av firmaer som har mistet kontrollen over sitt eget kundenettverk. Og jeg ble så provosert av dette innlegget, at jeg måtte registrere meg hele og alene for å få komme med en kommentar til utvikklingen i denne diskusjonen.

SP og de som aktivt forsvarer dem; GLEM altsom heter lover og regler, holdning og kundebehandlingen overgår alt når det kommer til eksistens for et for et firma over tid. Når alt kommer til alt vil kundene drite i lovligheten i stor grad bare de er fordelsmessige for kunden.

Når en kunde bestiller varer, og det er innsendt en ordre pr oppkrav er leveransen BINDENDE ifra leverandøren (sluttleverandøren) sin side dersom; 1. Ikke annet er avtalt med kunden. 2. Varen ikke vil være tilgjengelig ifra underleverandører innen rimlig tid. Kunden har til enhver tid anledning til å kansellerer kjøpet, og MED MINDRE VARENE ER SENDT ifra sluttleverandør er den eneste rettigheten for sluttleverandøren at de kan belaste kunden for de UTLAGT kostnadene for sending/leveranse av varene.

Penger for utlegg til porto ingår i samme regelverk som lovverket for kredittgivning, og sluttleverandøren er derfor selv ansvarlig for å ha gode nok rutiner og at kundene gjøres oppmerksomme på at at slik "ekspedisjonsfaktura" vil bli sendt ut.

Kunden kan tross alt ikke belastes for noe hun/han ikke har blitt forspeilet at vil gjelde som en utgiftspost.

Vil forøvrig gjøre SP oppmerksom på at kan ikke en vare leveres, er det REN KUNDEBEHANDLING å gi beskjed til kunden, blir det forsinkelse skal DERE gi kunden beskjed og ikke vente på at kunden irriterer seg over en pakke som ikke kommer. Dette er ikke et lovverk, men rett og slett god salgsetikk, og uten tillitt ifra kundene vil dere grave deres egen grav.

Kunden har ikke nødvendigvis førsteprioritet, men det BØR være førsteprioritet å gi kundenbeskjed! Om ikke varen, BESKJED! Så vet man hva man skal forholde seg til, i tilegg til at kunden skal ha anledning til å hoppe av en handel FØR det stilelr til øndøvendig bry bådde for sluttselger, underleverandør så vel som kjøper.

Greit nok at dere ikke har alle delene på lager, og at dere må få deler ifra en underleverandør, men for å være 100% ærlig syntes jeg enten at dere bør ha en grisetreg ordrebehandling, eller en ennå tregere underleverandør, bli mer forsiktig med å sette leveringstider! Ikke forespeil kunden en leveringstid, om dere ikke vet selv med SIKKERHET med en forinkelses-termin når varen kan være HOS dere og sendt med Posten til kunden.

Eneste positive i denne saken må være at dere ga kunden et bedre produkt som plaster påsåret for at dere ikkek unne oppfølge leveringstiden, merkat LEVERINGSTIDEN defineres som da varen er sendt til kunden og IKKE når dere venter varene.

Et forum som dette fungerer som en utmerked markedsføringsmedie i og med at fornøyde kunder vil anbefale dere videre, og at potensielle kunder vil være kritiske til feiltrinn.

Ifra mitt syn minner dette om enten bevist dårlig kundebehandling, useriøsitet eller rett og slett at dere ikke ser for viktig på det faktumet at uten fornøyde kunder vil dere miste alt somer av kunder.

Skjerp kundebehandlingen, og bli mer kritiske og sett større krav til leverandørene deres! Husk på at god kundeservice er den bestereklame!

Har en kundebestiltvarer, forventer kunden å fåvarene til avtalt tid, og ikke minst AVTALTE varer leveres. Det vil si at har kunden bestilt 10 grønne eppler, skal kunden ha 10 grønne eppler, hverken 8 eppler, eller 8 grønne og 2 røde! Inneholdet på paksedelen skal være på millimeteren det samme som på pakseddelen, som dere har ansvar for at stemmer i forhold til leverte varer! Om ikke en vare kan skaffes, skal kunden sine utlegg returneres, helt eller delvis, ettersom hva KUNDEN sier til saken. Kunden kontaktes om slike mangler FØR varene sendes om noe mangler.

At noen kan forsvare manglene og mangelen på informasjonsgivning ifra SP er sjokkerende, og virker i førsteomgangenten som forsøk på personlig forsvarelse for å stille seg i et bedre lys for SP, eller at de missforstår saken i sin helhet! At kunden IKKE får OPPFØLGNING kan ikke forsvares!!!

Moralen er; Endringer i avtalen = GI KUNDEN BESKED!!!

Må til slutt få legge til at med den tonen kunden ble møtt i mailen, enten om det var det han siterte, eller slik dere siterte det, er det fortsatt ikke en tone man fører for sine kunder!

Vil heller oppfordre de som blir møtt av slik kundeservice, eventuelt ikke får varene de har bestilt, å ta kontakt med forbrukerombudet og melde ifra om at "Speedparts Norway DA" fraviker ifra god kundebehandling.
Slik jeg kan forstå det i firmaprofilen finnes det to personer med proratisk ansvar som selvsagt også fungerer med delt ansvar som daglig leder, og da forslår jeg at dere går sammen om å forbedre kundebehandlingsrutinene deres, før det er for sent!

AirCom
Innlegg: 2
Registrert: 26 nov 2005, 21:03

Høh??

Legg inn av AirCom » 27 nov 2005, 00:14

Speedparts Norway skrev:
colombo skrev:Jeg har på min side ikke handlet hos Speedparts(mest fordi jeg ikke bor lenger i Norge..), men etter å ha observert holdningen deres i denne tråden så ville jeg nødig ha valgt dem som leverandør. En viss ydmykhet og seriøsitet er et minstekrav for en kommersiell bedrift, om man har som hensikt å henge med en stund...
" Til de xxxxxxxxxxxx som ikke tør å ta direkte kontakt pr mail eller tlf når de lurer på noe " Kjøp gjerne dine deler et annet sted en hos oss :airborne:

editert for krenkende innhold
Så skal det forstås riktig "ønsker du en seriøs handel? Ønsker du varen du bestiller til avtalt tid?,vel ikke velg oss, slikt kan vi ikke..."

Det tror jeger noe av det mest idiotiske innen reklamering jeg noen sinne har hørt, her i gården er ikke seriøsitet noe man tar så tungt på...

Og dessuten; HVORFOR SKAL KUNDEN TA KONTAKT? Så vidt jeg vet; Kunden bestiller en vare, får en ordrebekreftelse, får en leveringsdato, og får varene tillsendt etter avtale ifra dere!

Når kunden MÅ kontakte dere for å stille spørsmål angående bestillinger og kundeforhold, betyr det i de fleste tilfeller at rutinene om automatisert kundeoppfølgning har feilet.

Snart vil dere vel at kundene skal komme til dere, pakke og sende varene selv også.

Når jeg bestiller en vare ifra noen FORVENTER jeg at ikke skal ha behov for å kontakte dere for å stillespørsmål på spørsmål og purre etter produkter jeg irealiteten bør få såfort de er klare for leveranse.

OGer det slik at dere har spesielle produkter det er JÆVLI lang leveringstid (potensiell leveringstid) skal kunden få beskjed om dette!
Om ikke, FJERN de ifra assortementet isteden!!

Ole-P-N154
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 994
Registrert: 05 mar 2003, 01:00

Legg inn av Ole-P-N154 » 27 nov 2005, 00:53

Det er vel ingen som har forsvart manglende/dårlige rutiner i innleggene som har kommet her.
De som ikke har som agenda å henge ut noen, har vel egentlig bare fortalt at de selv er fornøyde kunder.
Og vi som ikke har kommentert kundeforhold i det hele tatt, har vel egentlig bare ment at dette kunne vært løst bedre med en dialog direkte med SP.
Og til de som etterlyser svar fra SP, etter 5 siders spørring på forumet virker det vel ganske klart at det ikke kommer noe svar. SP kunne sluppet all denne negative reklamen hvis de hadde svart skikkelig med en gang, men det har de ikke gjort. Og jeg tror ikke det vil komme noe svar her heller, uansett hvor mye det mases.
Hilsen Ole-P. N-154

Ole-P-N154
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 994
Registrert: 05 mar 2003, 01:00

Legg inn av Ole-P-N154 » 27 nov 2005, 00:57

AirCom, angående dårlig reklame.
Ovenfor fremtidige kunder innen "konsulenteringen" din, bør du skaffe noen til å lese korrektur!
Eller stå frem med navn her på forumet!!! Det virker så mye mer realt, spesielt av en som er så skolert som deg :shock:
Hilsen Ole-P. N-154

Brukeravatar
JP
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 89
Registrert: 26 okt 2004, 01:00
Sted: Akershus
Kontakt:

Legg inn av JP » 27 nov 2005, 04:01

Ole-P-N154 skrev: SP kunne sluppet all denne negative reklamen hvis de hadde svart skikkelig med en gang, men det har de ikke gjort.
Dette må jeg si meg veldig enig i! Nå er det heller ikke min oppgave å "oppdra" noen her. Regner alle for ansvarlige for egene handlinger. Men må innrømme at de siste innleggene fra speedparts sin side har vært lite konstruktive, og forøvrig ganske barnslige for å si det rett ut. Jeg jobber med noe av det samme som speedparts selv, så hadde det vært min bedrift så hadde jeg holdt meg for god for å komme med slike innsipill. All publisitet og omtale er ikke nødvendivis god! Når det gjelder din kritikk av skrivefeil på innlegg synes dette igjen drar diskusjonen ned på sandkassenivå. Er ikke alltid fingrene er like raske som hodet. Det vet jeg alt om! :oops: Så lenge det er leslig og seriøst så skal man få slippe å høre om antall feil i innlegget! Har du lyst til å lesekorrektur så søk deg som vikar på ungdomskolen! Alt i alt så tror jeg Speedparts gjør mye godt for klubben, de er synlige på treff(noe som også de tjener godt av), i år stillte de med premier og personlig synes jeg de, Ole og Bendt er to ***** hyggelige karer!
Saab 9000CSE 2,3T "Aero" :D
Saab 900 giriffin

Fikser det meste med øl og en skrutrekker!

ut218
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 473
Registrert: 23 apr 2004, 01:00
Sted: Tromsø

Legg inn av ut218 » 27 nov 2005, 09:00

Ole-P-N154 skrev:Det er vel ingen som har forsvart manglende/dårlige rutiner i innleggene som har kommet her.
De som ikke har som agenda å henge ut noen, har vel egentlig bare fortalt at de selv er fornøyde kunder.
Og vi som ikke har kommentert kundeforhold i det hele tatt, har vel egentlig bare ment at dette kunne vært løst bedre med en dialog direkte med SP.
Og til de som etterlyser svar fra SP, etter 5 siders spørring på forumet virker det vel ganske klart at det ikke kommer noe svar. SP kunne sluppet all denne negative reklamen hvis de hadde svart skikkelig med en gang, men det har de ikke gjort. Og jeg tror ikke det vil komme noe svar her heller, uansett hvor mye det mases.

Fint du innser at SP ene og alene er ansvarlige for utviklingen av tråden. Som du sier selv, de kunne svart skikkelig med en gang. Likevel, jeg må si meg enig med aircom i at svært mange her kommer med horrible forsvarsinnlegg for SP. Noe som også er med på å hindre at et slikt svar kommer. Greit at man kjenner disse og syns Bent og Ole er kjempehyggelige og alt det der, men det er også en fornærmelse mot de medlemmene som ser på dette som et problem. Man skal liksom feie under teppet handlinger, for å dekke sine venner, og ja for å stå i et godt lys hos SP. Likevel, det spørs om ikke SP hadde tjent på ikke å ha slike dårlige venner. Skal man tjene penger, så skal man ta vare på kundene. Og det er ikke bare vi på saabforumet som er kunder. Tenk på alle de som idag har hatt denne dårlige kundeopplevelsen og synes SP er noe dritt. De kommer ikke til orde her. De gidder ikke handle hos SP lenger. Og den gruppen bare vokser.

En annen ting er den dobbeltmoralen som enkelte her viser. Å reklamere for SP er helt ok. Mange har hatt positive ting å si, og anbefalt SP til medlemmer og ikke medlemmer. Samtidig skal enhver kritikk rettes direkte til SP.
Med henblikk på utviklingen i tråden så virker det jo ikke som de er villige til å beklage eller og ta til seg noe som helst. Hvorfor skulle de da bry seg om personlig kontakt?

Når medlem etter medlem står fram og kommer med samme kritikk, er ikke dette tatt ut av løse lufta. Og da blir det hverken å velte dritten over på andre, eller skite i eget reir. Synes saken har fremstått ganske så konstruktivt fra den ene siden. Slike tilbakemeldinger er gull verdt, og da behandler man det som gull, og takker. Takk til Aircom med sin fagkompetanse, og takk til alle misfornøyde kunder, og ellers alle andre her i klubben som har innsett at dette er et problem.

Tar SP nå til vettet beklager og endrer rutinene, så vil ting gå så mye bedre.
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
AarnesenN313
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 100
Registrert: 11 apr 2004, 01:00
Sted: Hurum

Legg inn av AarnesenN313 » 27 nov 2005, 09:59

Speedparts er vel for F... en sponsor av klubben. Derfor er det vel greit at man skryter av de. Men det er å skite i eget reir det som gjøres her nå. Man driter ikke ut sponsoren sin sånn som enkelte nå har gjort. Det er i bestefall idiotisk. Syntes denne tråden burde vært stengt for lenge siden, for dette kan det ikke komme noe godt ut av.
-Anders-
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86

ut218
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 473
Registrert: 23 apr 2004, 01:00
Sted: Tromsø

Legg inn av ut218 » 27 nov 2005, 10:22

AarnesenN313 skrev:Speedparts er vel for F... en sponsor av klubben. Derfor er det vel greit at man skryter av de. Men det er å skite i eget reir det som gjøres her nå. Man driter ikke ut sponsoren sin sånn som enkelte nå har gjort. Det er i bestefall idiotisk. Syntes denne tråden burde vært stengt for lenge siden, for dette kan det ikke komme noe godt ut av.
Du synes altså korrupsjon er ok!
Forøvrig bidrar du ikke med noe i denne sammenhengen. Speedparts kunne snudd dette til positiv reklame for lenge siden.......men sånn som tråden har ført fram driter de seg selv ut...
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
AarnesenN313
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 100
Registrert: 11 apr 2004, 01:00
Sted: Hurum

Legg inn av AarnesenN313 » 27 nov 2005, 10:56

ut218 skrev:
AarnesenN313 skrev:Speedparts er vel for F... en sponsor av klubben. Derfor er det vel greit at man skryter av de. Men det er å skite i eget reir det som gjøres her nå. Man driter ikke ut sponsoren sin sånn som enkelte nå har gjort. Det er i bestefall idiotisk. Syntes denne tråden burde vært stengt for lenge siden, for dette kan det ikke komme noe godt ut av.
Du synes altså korrupsjon er ok!
Forøvrig bidrar du ikke med noe i denne sammenhengen. Speedparts kunne snudd dette til positiv reklame for lenge siden.......men sånn som tråden har ført fram driter de seg selv ut...
Hvis du mener at det å la vær å drite ut en av klubbsponsorene er korrupsjon. Ja, da er jeg for korrupsjon og stolt av det !
-Anders-
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86

Brukeravatar
Claus N201
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 922
Registrert: 06 jun 2004, 01:00
Medlemsnummer: 201
Navn: Claus Kristoffersen
Sted: Kjeller

Legg inn av Claus N201 » 27 nov 2005, 11:00

Et lite spørsmål til ut218:

Har du bestilt noe av SP og ikke fått varene du har bestilt :?:

Brukeravatar
Macgeier
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 807
Registrert: 18 mar 2005, 01:00

Legg inn av Macgeier » 27 nov 2005, 11:07

Egentlig ikke så vanskelig:

1)Speedparts sponser klubben, dette er bra for begge parter. SP får profilert seg og får med et knips tilgang på en stor kundemasse.
STCN får "gaver" og kan sole seg i lyset av at de har en seriøs sponsor og ergo er en seriøs klubb.

2) SP har en fin hjemmeside, med mye fin informasjon og de kan skaffe utrolig mye fine deler.
Enkelte ting har de på lager og resten må de bestille.
Noe kan du få med en gang, andre ting tar tid, og enkelte saker får du aldri. Sånn er livet også i forretningslivet.

3) Det egentlige problemet er kundebehandlingen, refererer til overskriften i denne tråden "Speedparts og sørvis".
Det bør ansettes en person som tar ansvar for bestillinger og kundebehandling, eller bytte ut vedkommende som har ansvar for dette idag.
Jobben er enkel: Ta imot bestilling, registrere bestillingen i en mappe(ikke surre de bort), informere kunden om leveringstid (viktig), også underveis hvis ting endrer seg(viktig), og så sende delene.
Egentlig en helt grei jobb, er vedkommende i tillegg serviceminded - tar vare på kunden, så er alle fornøyde, begge tjener på det :D

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Innlegg: 1275
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Legg inn av Troll R » 27 nov 2005, 12:01

Trodde det var jeg som var den mest anti sp her jeg men tydligvis noen som har overtatt ...... :lol:

bra for meg i allefall ...

mvh

Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....


9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Ole N26
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 408
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: 26
Sted: "i reserbilen"
Kontakt:

Legg inn av Ole N26 » 27 nov 2005, 12:44

kasper N02 skrev:Trodde det var jeg som var den mest anti sp her jeg men tydligvis noen som har overtatt ...... :lol:

bra for meg i allefall ...

mvh

Kasper
Dette er offtopic og skrevet av meg som privatperson, men må bare si det likevel, så alle får sannheten!

editert for krenkende innhold
SPEEDPARTS
M96 900 661hk/651Nm "extremebilen"
M05 Saab 93SS "konebilen"
M04 VW T5 Hvit og kort "bruks/trekkbilen"
"Den som gir seg er en dritt..."

Brukeravatar
SPEEDPARTS N327
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 819
Registrert: 01 jun 2004, 01:00
Medlemsnummer: N327
Navn: Speedparts Norway
Bil: Norges raskeste SAAB
Sted: Kjeller Vest 1 - 3
Kontakt:

Speedparts

Legg inn av SPEEDPARTS N327 » 27 nov 2005, 12:48

Nå får denne tråden snart ta slutt…

1. Som nevnt flere ganger i denne tråden, henvendes det flere ganger til flg mail: ”Hvis bilen står, dra til Saab”. Skjønner ikke hva som er problemet her, da dette var ett velment råd for å få bilen på veien. Det at Saab90 bor 45 mil unna nærmeste Saab forhandler kan ikke vi lastes for

2.Ang useriøse innlegg, valgte vi å legge lista på samme høyde som en del av de andre innleggene. Når det gjelder oppførselen til mange av brukerene her på forumet, er den langt under hva man bør forvente av normale oppegående mennesker. En annen ting er at enkelte ikke vil ut med hvem de er. Dette gjør det vanskelig for oss å se om dette er en kunde som faktisk er misfornøyd med noe eller en som bare vil lage kvalm. Vet at STCN har oppfordret brukere til å logge seg på med navn og medlemsnr.

3.Når det gjelder leveringstid på varer, er dette ett vanskelig tema. Blir litt lei av ”TV2 hjelper deg ”mentaliteten blant brukerne her. Mange har tydeligvis ikke forståelse for at vi har en utfordring når vi kontakter vår leverandør, som igjen kontakter sin produsent, som fortsatt ikke kan gi en leveransedato. Vi er ett lite firma, og vi har mye å gjøre med både ordre og jobber på verkstedsiden. Vi har foreløpig ikke muligheter til å opprette webshop m/lagerbeholdning da det ikke er vi som sitter med varene på lager. På bakgrunn av dette pleier vi å be kundene kontakte oss underveis på varer som tar lang tid. Vet at mange mener at kunden ikke skal behøve å kontakte oss, men er man nysgjerrig på åssen det ligger an med varene, er det bare å ringe eller sende en mail. Vi har ikke kapasitet til å sende mail eller ringe de som har ting i rest hver dag for å fortelle hvordan det ligger ann. En annen ting er at det er mange som kontakter oss på MSN. Dette er en uting, da det er mange som bruker mange rare navn i stedet for sitt eget. Det er ikke lett å vite hvem som er hvem.

4. Når det gjelder normal kundebehandling, er vi vanligvis de første til å innrømme en feil dersom det har skjedd. Kunder får ofte litt ekstra rabatt eller gratis frakt hvis ting har tatt litt tid, eller ved feilsendte varer. Når det gjelder holdning til kunder, enten det er på mail, tlf eller besøkende, er vi i utgangspunktet alltid hyggelige, så det at vi har kalt en kunde en ”frekk dritt” er bare oppspinn. Alle mottatte mail blir besvart samme dag. Hvis man sender en mail man ikke får svar på, bør man ringe og kontrollere dette. Dette er fordi vi ofte mottar mail m/SPAM. Disse går rett i søppelkassa! Vi kan godt ansette en person til og ta seg av restordre og kundeoppfølging, men det vil resultere i at prisene på varene vil måtte øke med 40%. Tror ikke dere vil det…

5. Når det gjelder vårt forhold til STCN, startet det med SAAB som felles interesse. Vi har bidratt med mye gjennom tiden både økonomisk og tilstedeværelse. Dette er rett og slett fordi vi syntes det er moro med SAAB. Problemet er at det ikke lar seg gjøre å leve på salg av tuning/slitedeler til SAAB, noe som har resultert i at vi driver med andre ting i tillegg. Dette innebærer dekk og felg, bilglass og tuning av andre bilmerker. Vi omsetter i løpet av ett år for ca 6.000.000.- eks mva, hvorav betalende STCN medlemmer utgjør ca 350.000.- eks mva etter fratrukket rabatt og andre SAAB kunder utgjør ca 1.150.000.- eks mva Vi nedprioriterer selvfølgelig ikke STCN, men vil bare bemerke at vi faktisk har en del å gjøre. Dette skal selvfølgelig ikke gå utover servicen. Stort sett er alle våre kunder fornøyde, men det vil alltid være noen få unntak. Disse få unntakene prøver vi å redde så godt vi kan, men da mener vi at ting bør tas på en ordentlig måte fra begge sider. Dvs: seriøse henvendelser = seriøse svar! Er man misfornøyd, ta kontakt med oss. Ikke lag innlegg som kan feiltolkes på ett forum.

De som er fornøyd fra før og de som synes overnevnte er ett fornuftig utsagn, er hjertelig velkomne til å handle hos oss.
Løsningen må vel være 2 veis kommunikasjon i motsetting til å ri på paragrafene til kjøpsloven?

Håper med dette at en moderator kan avslutte denne tråden en gang for alle.

Mvh STCN medlemmene
Bent/Ole/Speedparts
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no

Brukeravatar
Macgeier
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 807
Registrert: 18 mar 2005, 01:00

Legg inn av Macgeier » 27 nov 2005, 13:09

Takker Speedparts Norge for et seriøst svar. I etterpåklokskapens navn: Hadde dette kommet tidligere hadde mye vært spart.

Tråden bør nå stenges, kanskje også slettes, ikke hyggelig med "familiekrangel" i full offentlighet...

Låst