Side 1 av 2
					
				Det skjer store ting i Norrköping også!
				Lagt inn: 26 nov 2005, 20:12
				av Joachim N370
				Robert Uhr er i gang med ny bil igjen!
Sjekk ut 
http://www.garaget.org/?car=13583
Karosseriet er i glassfiber og veier 45 kg!!   
 
 
 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 26 nov 2005, 22:50
				av Jørgen N237
				blir rått dette..
			 
			
					
				
				Lagt inn: 26 nov 2005, 23:01
				av Saab900STCR
				Den blir nog rå, ja!!
Men den blir också ett rent dragracing-bygge...
Mvh  Anders
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 04:05
				av JP
				Hørtes veldig subaru ut . GTRRSSXR turbo.  
 
Oppforderer alle som bygger Racerbil at de kommer med bedre navn! Se på speedparts sine biler feks., hysterisk festlige navn!
Men jeg har også hørt rykter om at dette kun skal bli en "dragraceare" 
 
mvh
Jens Petter
 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 12:19
				av lie_N509
				Etter hva jeg leser så er det FWD? Og 650 hk?  

 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 13:39
				av Jørgen N237
				FWD, 650 HK, 730 nm og reint dragracingbygge..
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 15:26
				av JP
				Blir ca 420hk mer en det som er å anbefale på FWD!  
  
 
Dette blir kjempe gøyalt! Negative holdninger til FWD kan du ta til bilforumet 

 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 15:34
				av Ole N26
				JP skrev:Hørtes veldig subaru ut . GTRRSSXR turbo.  
 
Oppforderer alle som bygger Racerbil at de kommer med bedre navn! Se på speedparts sine biler feks., hysterisk festlige navn!
Men jeg har også hørt rykter om at dette kun skal bli en "dragraceare" 
 
mvh
Jens Petter
 
Neida, bilen vår blir ikke bare drag-bil. Den skal kunne brukes daglig, til banekjøring og til drag 

 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 18:28
				av john n04
				Ole N26 skrev:JP skrev:Hørtes veldig subaru ut . GTRRSSXR turbo.  
 
Oppforderer alle som bygger Racerbil at de kommer med bedre navn! Se på speedparts sine biler feks., hysterisk festlige navn!
Men jeg har også hørt rykter om at dette kun skal bli en "dragraceare" 
 
mvh
Jens Petter
 
Neida, bilen vår blir ikke bare drag-bil. Den skal kunne brukes daglig, til banekjøring og til drag 

 
Er vel uhr sin bil vi snakker om her.
 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 18:57
				av Lars E. N378
				I sverige er nok drag større marked og ikke minst mer heder og ære enn banekjøring, og det er vel ikke så rart at uhr vil ha ENDA mer trykk fra seteryggen 

 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 20:45
				av Stalfa
				Lars E. N378 skrev:I sverige er nok drag større marked og ikke minst mer heder og ære enn banekjøring, og det er vel ikke så rart at uhr vil ha ENDA mer trykk fra seteryggen 

 
trykk? 
Det må nå bare bli 402 meter med hjulspinn. 

 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 21:03
				av Lars E. N378
				det skal bli kult å se 

 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 23:24
				av Saab900STCR
				Blir det så bra som det är tänkt, så blir det i klass med dom värsta FWD i USA.
Det vill säga under 8 sekunder på 402m!!!
Mvh  Anders
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 23:32
				av Joachim N370
				Verdens raskeste Saab nok en gang m.a.o?!  
  
 
			 
			
					
				
				Lagt inn: 27 nov 2005, 23:39
				av colombo
				Hvordan er "torque-steer" på et slikt beist...?  
