SOL-FILM spesialisten

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Innlegg: 1807
Registrert: 07 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: N208
Navn: Bent Andresen
Bil: VW Scirocco TSI
Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
Kontakt:

SOL-FILM spesialisten

Legg inn av Bent N208 » 06 nov 2003, 13:56

Var i kontakt med Solfilm spesialisten i dag vedr soting av rutene på min Saab 93.

Nevnte STCN , helt uoppfordret vil han gi alle STCN medlemer 10% rabatt. :lol:

Dette er et seriøst firma som legger solfilm ruter på nye biler ifra de fleste bilforhandlere i Oslo.

Solfilm spesialisten
Tevlingveien 3B
1081 Oslo
22320860
Spør etter Bjørn Tore Moen / gi besjed om at du er STCN medlem.
Close to your saab,closer to you with Speedparts

Brukeravatar
Øystein Strøm N141
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 666
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: 141
Navn: Øystein Strøm
Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
Sted: Råde

Re: SOL-FILM spesialisten

Legg inn av Øystein Strøm N141 » 06 nov 2003, 17:19

Bent N208 skrev:Var i kontakt med Solfilm spesialisten i dag vedr soting av rutene på min Saab 93.

Nevnte STCN , helt uoppfordret vil han gi alle STCN medlemer 10% rabatt. :lol:

Dette er et seriøst firma som legger solfilm ruter på nye biler ifra de fleste bilforhandlere i Oslo.

Solfilm spesialisten
Tevlingveien 3B
1081 Oslo
22320860
Spør etter Bjørn Tore Moen / gi besjed om at du er STCN medlem.
Dette burde komme inn under "Samarbeidspartnere" da :)
Noen fra klubben (styre eller noe) burde så klart ring først og gå inn en avtale.
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395

Brukeravatar
Orjan N235
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 533
Registrert: 16 sep 2003, 01:00
Medlemsnummer: N235
Sted: Klæbu/Trondheim

Sol-Film Spesialisten

Legg inn av Orjan N235 » 06 nov 2003, 22:33

Hei Bent,
Vet du om Sol-Film Spesialisten har samarbeidspartnere/avdelinger andre steder i landet (f.eks Tr.heim)? Jeg kan jo godt ringe dem selv da. Hvilke priser er det vi snakker om?. Har du allerede sotet, og i tilfelle sotet du framvinduene?
Som nevnt tidligere paa dette forumet fikk jeg en pris paa 6000/8000,- Hos Gustavsen (i Tr.heim) paa min Estate, avhengig om jeg valgte framvinduene eller ikke.

Mvh,
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt

Gjest

Re: Sol-Film Spesialisten

Legg inn av Gjest » 06 nov 2003, 23:00

Orjan N235 skrev:Hei Bent,
Vet du om Sol-Film Spesialisten har samarbeidspartnere/avdelinger andre steder i landet (f.eks Tr.heim)? Jeg kan jo godt ringe dem selv da. Hvilke priser er det vi snakker om?. Har du allerede sotet, og i tilfelle sotet du framvinduene?
Som nevnt tidligere paa dette forumet fikk jeg en pris paa 6000/8000,- Hos Gustavsen (i Tr.heim) paa min Estate, avhengig om jeg valgte framvinduene eller ikke.

Mvh,
Heisan, jeg vet ikke om de har samarbeidspartnere i tr heims området.Men prisen jeg har fått til min bil er for 5 ruter kr 3.348.- inkl mva, og da er rabatt 10 % trukket ifra. For 7 ruter dvs inkl ruter foran + kr 1.380.- .

Han har anbefalt meg lys film, som er mørk nok på alle 7 rutene , fikk se en ny Audi A6 stv som han var ferdig med i dag med film på alle rutene.Tror ikke politiet reagerer på det i det hele tatt, da det så ut som originallevert ifra Audi.

Prøv å ringe for mer info hos, jeg har time der om 2 uker.

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Innlegg: 1807
Registrert: 07 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: N208
Navn: Bent Andresen
Bil: VW Scirocco TSI
Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
Kontakt:

Re: Sol-Film Spesialisten

Legg inn av Bent N208 » 06 nov 2003, 23:02

Anonymous skrev:
Orjan N235 skrev:Hei Bent,
Vet du om Sol-Film Spesialisten har samarbeidspartnere/avdelinger andre steder i landet (f.eks Tr.heim)? Jeg kan jo godt ringe dem selv da. Hvilke priser er det vi snakker om?. Har du allerede sotet, og i tilfelle sotet du framvinduene?
Som nevnt tidligere paa dette forumet fikk jeg en pris paa 6000/8000,- Hos Gustavsen (i Tr.heim) paa min Estate, avhengig om jeg valgte framvinduene eller ikke.

Mvh,
Heisan, jeg vet ikke om de har samarbeidspartnere i tr heims området.Men prisen jeg har fått til min bil er for 5 ruter kr 3.348.- inkl mva, og da er rabatt 10 % trukket ifra. For 7 ruter dvs inkl ruter foran + kr 1.380.- .

Han har anbefalt meg lys film, som er mørk nok på alle 7 rutene , fikk se en ny Audi A6 stv som han var ferdig med i dag med film på alle rutene.Tror ikke politiet reagerer på det i det hele tatt, da det så ut som originallevert ifra Audi.

Prøv å ringe for mer info hos, jeg har time der om 2 uker.
Sorry glemte logg on.
på meldingen
Close to your saab,closer to you with Speedparts

Svar