Tåke/kurve lys i frontspoiler 9-3SS

Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Haero
Innlegg: 3
Registrert: 16 des 2006, 20:43
Sted: Stavanger

Tåke/kurve lys i frontspoiler 9-3SS

Legg inn av Haero » 27 des 2006, 13:39

Hei,

regner med at det finnes ekspertise nok her til å besvare et par små spørsmål. :)

Jeg nettopp kjøpt en 2004 9,3 t SS med Aero spoilersett. Det eneste som mangler for at inntrykket skal bli fullkomment er tåke/kurvelys i frontspoileren.

Det jeg lurer på er om det ligger ledninger klar for montering av ekstra lys, eller om det må strekkes nye?

Ellers kunne det være greit med tips på en god leverandør?

Mvh
Ståle
2004 9-3 Turbo
m/litt Aerokrydder
1975 Mercedes Benz LPO913

Brukeravatar
Unge_Lafton
Innlegg: 22
Registrert: 26 des 2006, 20:30
Sted: Hønefoss

Legg inn av Unge_Lafton » 27 des 2006, 15:02

Hei.
Jeg veit ikke om det ligger ledninger fram dit, men regner vel egentlig med det.
Du får kjøpt orginale tåkelykter på http://www.speedpartsnorway.no til 750,- lykta..
87 Volvo 740 GL B230A---Vinterbilprosjekt
82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil
03 Saab 9-3 SS 2,2 TiD Vector---Solgt
94 Ford Mondeo Sedan 2,0l GLX---Solgt

winner
Innlegg: 1
Registrert: 01 feb 2007, 17:17
Sted: Helgeland

Re: Tåke/kurve lys i frontspoiler 9-3SS

Legg inn av winner » 05 feb 2007, 18:01

Haero skrev:Hei,

regner med at det finnes ekspertise nok her til å besvare et par små spørsmål. :)

Jeg nettopp kjøpt en 2004 9,3 t SS med Aero spoilersett. Det eneste som mangler for at inntrykket skal bli fullkomment er tåke/kurvelys i frontspoileren.

Det jeg lurer på er om det ligger ledninger klar for montering av ekstra lys, eller om det må strekkes nye?

Ellers kunne det være greit med tips på en god leverandør?

Mvh
Ståle
Det ligger ledninger ferdig opplagt, men du må bytte lysbryter, sette inn rele og sikring, og få programert inn tåkelys funksjon i CANBUSen (ellers vil ikke den nye lysbryteren fungere.....

Mvh
Winner

Svar