Skal det lyse konstant i blinklysene på 9000 87 mod?
Lyser konstant, og når jeg slår på blinklyset, blinker det som normalt.
Noen som vet dette?
Lurer også på om lykteinnsatsen fra en 900 86-90 mod passer en 9000 86 mod?
På forhond takk

Moderator: Moderatorer
Mener det var ganske mye dyrere da vi var og sjekket hos vår lokale forhandler ihvertfall. Men jeg greier ikke å huske hva det varHjelle, N6 skrev:Gå på SAAB og be om en 3-pola pæreholdar til bilen din. Kostar vel 100-200 kroner vil eg tru.
Ja, 3 polet pæreholder, akkurat det jeg trenger:)Hjelle, N6 skrev:Reknar med det er den saken pæra står montert i?
3-pola pæreholdar er ikkje so altfor vanlig å finne på skroten. Gå på SAAB og be om en 3-pola pæreholdar til bilen din. Kostar vel 100-200 kroner vil eg tru.
Tror uansett bare du kan glemme å finne det på en 900. Om du finner fra en 9000 tror jeg du har griseflaksCigaro skrev: Ja, 3 polet pæreholder, akkurat det jeg trenger:)
Hadde håpet å finne det på en 900, men hvis ikke det er mulig, så får jeg vel bare dra til saab og høre om pris.
Om jeg var på vei til EU-kontroll hadde jeg nok montert to-pola holdere hellerCigaro skrev:Jeg trenger egentli bare innmaten. Har eu kontroll neste torsdag, så hadde vært kjekt om jeg hadde fått fikset det til da:)
Kjøpte du det hos en vanlig saab forhandler da eller?Hjelle, N6 skrev:Lure rpå om M90 9000 har 3-polig originaltSynes å huske det.
Når eg kjøpte 3-polige til femman betalte eg rundt 100-lappen pr. stk synes eg å huske. Var ihvertfall en veldig akspektabel pris.