2005 SID i en 2002 9-5?

Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
TiaZzz
Overload!!!
Innlegg: 1705
Registrert: 18 mai 2012, 21:43
Medlemsnummer: N2392
Navn: Mathias Meisfjordskar
Bil: MY05 9-5
Sted: Skjetten, Skedsmo, Akershus

2005 SID i en 2002 9-5?

Legg inn av TiaZzz » 28 apr 2016, 10:08

Hepp.

Min SID1 er sliten og isteden for å reparere den så vil jeg ha meg en 2005 SID. SID1 har ikke Set-knapp noe som gjør OpenSID ikke fullt så brukbart.

Har lest Tor sin guide, men er litt usikker på hva som menes med pinner her - må man lodde/crimpe inn nye kontaktstykker før man setter kontaktstykkene inn i kontakthuset? Så er det spørsmål om det er SID med delenummer 12 758 907 eller 12 761 131? WIS sier det er en endring i 2005, men på 12 758 907 står det NLS og lenker til sistnevnte. Ett fett altså?

Er kontakthus og lignende helt likt for 2003-> rattknappene? Altså plug and pray.

Hva trengs av TechII-håndspåleggelse etter byttet?

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: 2005 SID i en 2002 9-5?

Legg inn av Hjelle, N6 » 28 apr 2016, 17:52

Med pinnar meinast som du rekna ut delar av kontakta. Det er metallpinnen som sit ytterst på kvar ledning. Slik eg tolkar Tor sin guide ha ren to valg; 1. Klipp av kontaktstykket (altså plasten, det dei fleste refererar til som "kontakta") på den gamle SID-en sin, handle nytt kontaktstykke og nye pinnar. Desse må då knipast på ledningane med egna verktøy ett er avisolering. Alternativ 2 er om du har pinneverktøy, då kan du handle eit brukt frå nemnte 9-3 (eller nytt kontaktstykke frå Saab, prisen er typ 50-60 kroner) og ta ut pinnane av kontaktstykket som sit i bilen din, gjerne ein for ein slik at det er lettare å holde oversikt. Deretter flyttar du pinnane slik som som i oversikta til Tor.
Men ingen lodding er nødvendig nei då pinnane ver pressa på ledningane. Kan sikkert loddast om du vil det, men originalt er det berre pressa på. Når det gjeld type SID er det nok eit feitt, sidan det står NLS og nytt nummer. For optimal funksjon må du uansett reservedelsprogramere SID-en med Tech2.

Kontakthus til rattknappane er med det eg hugsar lik.

Svar