Uppgardera Saab Premium Sound

Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
StateOfIndependence
Innlegg: 6
Registrert: 22 jul 2016, 17:07
Navn: Tony
Bil: Saab 9-5 2.3t Bio-07 Sedan,Man

Uppgardera Saab Premium Sound

Legg inn av StateOfIndependence » 24 aug 2016, 20:05

Hej. Jag har just köpt mig en Saab 9-5 2.3t manuell 2007 sedan model som bara gått 6000mil. Allt i bilen är närmast nytt och bilen går som ett skållat troll efter Hirsch uppgraderingen.
Men det är en sak som irriterar mig, ljudsystemet är ynkligt.
Den äldre mannen som ägde bilen före mig lyssnade nog bara på P1 och tyckte att Premium 70 Sound system med hela 4 högtalare räckte gott och väl.

Finns det någon mulighet att uppgradera till 150 eller harman/kardon original system? Jag har läst att från och med 2007 modellerna så ska det vara lite lättare eftersom ljudsystemet inte är "gift" med bilen, som i tidigare modeller. Vem gör något sånt i så fall? Kan jag ta kontakt med auktoriserade verkstäder?

Brukeravatar
Paradigm N558
MAX BOOST
Innlegg: 6952
Registrert: 03 jun 2005, 01:00
Medlemsnummer: 558
Navn: Robert
Bil: Ionic
Sted: Bodø

Re: Uppgardera Saab Premium Sound

Legg inn av Paradigm N558 » 24 aug 2016, 21:35

Hei!
Beklager, jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, og siden mine svensk-kunnskaper er heller begrenset, hva tekniske ord angår, så kan jeg tipse deg om at jeg VET jeg har sett en tråd angående oppgradering på det svenske forumet; http://forum.saabturboclub.com/forumdis ... ektricitet
Den var godt beskrevet med bilder, men finner den ikke igjen. Men du er nok flinkere enn meg på svensk :)

Lykke til!
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Uppgardera Saab Premium Sound

Legg inn av Hjelle, N6 » 24 aug 2016, 22:57

Berre ved å skumme over delekatalogen ser eg det er forskjell på forsterkar og hovudenheita i alle fall. Avhengig av om du vel oppgradering til 150W eller 200W(h/k) må en del av høgtalarar også byttast. Vel du oppgradering til 150W er høgtalaren i instrumentpanelet lik på 70W og 150W, dei øvrige må du bytte. Kabling har eg ikkje sett so nøye på, men du må nok som eit minimum legge opp kablar til alle høgtalarar du manglar. Du må nok også legge opp ein del kablar til forsterkar, då 70W-systemet har forsterkaren i hovudenheita. Er du rett uheldig er det også forskjellig dimensjonering på kablane, slik at du kan risikere å måtte bytte alt av kablar tilknytta stereo.

Ellers stemmer ikkje opplysninga om at hovudenheita ikkje er gift med bilen, det er slik på M07 også.

Men om dette er eit mulig prosjekt å gjennomføre? Ja, det er det nok, men for å gjere jobben enkelt hadde eg nok satsa på å ta komponentar inkl. fester og alle nødvendige kablar ifrå ein delebil. Kven som vil utføre noko slikt er vel ganske begrensa, trur ikkje eit norsk Saab-verksted begir seg ut på dette i alle fall. Ellers er jo prisen noko som kanskje vil få deg til å tenke deg om ein ekstra gong om du skal få det gjordt her i Norge, vil tru det går med eit betydelig antal timar for å utføre denne jobben, desverre.

Skal du oppgradere lyden hadde eg nok gått til eit firma som driv med bilstereo og spurt kva det vil koste å oppgradere med ettermarkedskomponentar. Hovudenheita går sikkert å bruke oppatt om det er viktig for deg, prismessig er nok dette det alternativet du vil kome best ut med i alle fall.

StateOfIndependence
Innlegg: 6
Registrert: 22 jul 2016, 17:07
Navn: Tony
Bil: Saab 9-5 2.3t Bio-07 Sedan,Man

Re: Uppgardera Saab Premium Sound

Legg inn av StateOfIndependence » 25 aug 2016, 07:25

Tack ska ni ha bägge två för snabba svar. Jag fick detta svaret på ett anna forum. Vad tror ni om det?
"Det du kan göra som inte är direkta officella uppgraderingen är att byta huvud enhet sedan dra RCA Kabeln till ett externt slutsteg som sedan kopplas till en bas alt 2 6X9or. Mer prisvärt alternativt och lätt att utföra"

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Uppgardera Saab Premium Sound

Legg inn av Hjelle, N6 » 25 aug 2016, 08:54

StateOfIndependence skrev:Tack ska ni ha bägge två för snabba svar. Jag fick detta svaret på ett anna forum. Vad tror ni om det?
"Det du kan göra som inte är direkta officella uppgraderingen är att byta huvud enhet sedan dra RCA Kabeln till ett externt slutsteg som sedan kopplas till en bas alt 2 6X9or. Mer prisvärt alternativt och lätt att utföra"
Det er jo vel slutsatsen i svaret mitt også, oppgrader med ettermarkedskomponentar om du vil gjere dette og kome unna med en OK pris. Det er ikkje sikkert du treng bytte hovudenheita heller, denne gir deg vel muligheita til å kople på ein forsterkar til originalspelaren: http://www.brl.se/sv/artiklar/saab-9-5- ... iso-2.html

Svar