Bakluke ++ fungerer ikke

Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
VetleMoe
Innlegg: 6
Registrert: 02 okt 2021, 16:42

Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av VetleMoe » 14 nov 2021, 22:34

Jeg har en Saab 9 3 2005 som bakluke låsen, høyre blinklys bak, venstre bremselys bak og skiltlys bak har sluttet og fungere. Alt dette kuttet samtidig. Noen som vet hva som kan være feil?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Kato
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 936
Registrert: 05 nov 2013, 23:08
Navn: Kato Herland
Bil: Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD
Sted: Tromsø

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av Kato » 15 nov 2021, 12:04

Er dette en sedan eller stasjonsvogn (sportskombi)?
2009 Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut., eSID2.

VetleMoe
Innlegg: 6
Registrert: 02 okt 2021, 16:42

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av VetleMoe » 15 nov 2021, 12:24

Dette er en sedan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Kato
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 936
Registrert: 05 nov 2013, 23:08
Navn: Kato Herland
Bil: Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD
Sted: Tromsø

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av Kato » 15 nov 2021, 13:16

Da er kanskje inspeksjon av tilsvarende kabelstrømpe et første steg å ta: https://imgur.com/WgbuiBm ?
2009 Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut., eSID2.

VetleMoe
Innlegg: 6
Registrert: 02 okt 2021, 16:42

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av VetleMoe » 23 nov 2021, 23:29

Kato skrev:Da er kanskje inspeksjon av tilsvarende kabelstrømpe et første steg å ta: https://imgur.com/WgbuiBm ?
Har tatt visuell sjekk av kablene du viser til på bildet, finner ingen synlige brudd. Det jeg synes er merkelig er at jeg har mistet blinklys høyre bak, da strømmen til dette ikke går igjennom bakluken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av Hjelle, N6 » 23 nov 2021, 23:43

Sjekk sikring 10 i den bakre elcentralen (venstre bakskjerm). Dei tinga du nemner har slutta virke går på den sikringa. Högtsittande bremselys og venstre ryggelys sit også på denne sikringa, sjekk om du har desse.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av Hjelle, N6 » 23 nov 2021, 23:59

Kvifor låsen ikkje fungerar har eg foressten inga logisk forklaringa til anna enn at du har defekte logiske portar i bakre central (REC). Releet for åpning (rele 7 i REC) får matning direkte frå batteri via maxisikring 34 i UEC (fremre elcentral), so du kan jo sjekke den sikringa, men då er det meir som ikkje skulle ha virka.
Og at det er feil på logiske portar i desse centralane er vel desverre ikkje noko nytt...

VetleMoe
Innlegg: 6
Registrert: 02 okt 2021, 16:42

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av VetleMoe » 24 nov 2021, 00:02

Hjelle, N6 skrev:Kvifor låsen ikkje fungerar har eg foressten inga logisk forklaringa til anna enn at du har defekte logiske portar i bakre central (REC). Releet for åpning (rele 7 i REC) får matning direkte frå batteri via maxisikring 34 i UEC (fremre elcentral), so du kan jo sjekke den sikringa, men då er det meir som ikkje skulle ha virka.
Og at det er feil på logiske portar i desse centralane er vel desverre ikkje noko nytt...
Har sjekket alt av sikringer i bilen, både motorrom, cupe og i bagasjen og alle er bra. Eneste «endringer» jeg har gjort med ledningsnettet på bilen er og koble om orginal forsterkerene i bilen (under sjafør setet og i bagaserommet) til en forsterker som jeg har koblet opp til en ny spiller, men dette skal vell ikke ha noe og si?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Bakluke ++ fungerer ikke

Legg inn av Hjelle, N6 » 24 nov 2021, 00:23

Nei, i utgongspunktet skal det ikkje ha noko å seie.
Straum til den er vel lagt opp på nytt reknar eg med ;)

For å vere heilt sikker, sett i ei anna 30A i pos 10 bak.
Men ta en test om det fortsatt ikkje fungerar. Ta UT sikring 10 i REC å sjekk flg funksjonar;
baklys og blinkers hs bak
bremselys og ryggelys vs bak
högtsittande bremselys og belysning i bagasjerom.

Grunnen til denne sjekken er at om dei logiske portane er gåen kan du få litt artige utslag, der mellom anna ting ikkje fungerar når sikringa står i, men fungerar når sikringa er ute.

Det eg ville ha gjordt vidare om naudsynt er å ta ut bakre central for å måle motstand mellom dei ulike pinnane i REC for å kunne sjekke om nokon av dei logiske portane er defekt. Hadde målt opp samme på sikring 26 (som har omtrent samme funksjonar men på akkurat motsatt side av 10) og samanligna verdiane.

Svar