
Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1919
- Registrert: 21 mar 2006, 16:03
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
kan du ikke ligesågodt bestille hele hirsh pakka så er du ferdig med det? 

08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt

- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
Om du vil behalde nivåreguleringa er vel Hirsch det einaste alternativet. Men kanskje største fordelen er jo at det går ann å få det godkjent, MapTun har vel ikkje TÜV-godkjenning på kita sine?
Det som var tyngda på vektskåla når eg kjøpte Hirsch til min (utan samanligning forøvrig) var at den gir ei passelig senking (25mm). Sjølv synes eg det originale sportschassiset (10mm) var for høgt, men å kjøpe eit sett med "sportsfjører" av mellom 30 og 40mm, som eg synes vart for lavt.
Det som var tyngda på vektskåla når eg kjøpte Hirsch til min (utan samanligning forøvrig) var at den gir ei passelig senking (25mm). Sjølv synes eg det originale sportschassiset (10mm) var for høgt, men å kjøpe eit sett med "sportsfjører" av mellom 30 og 40mm, som eg synes vart for lavt.
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
Sitter og vurderer det samme her...Hjelle, N6 skrev:Om du vil behalde nivåreguleringa er vel Hirsch det einaste alternativet. Men kanskje største fordelen er jo at det går ann å få det godkjent, MapTun har vel ikkje TÜV-godkjenning på kita sine?
Det som var tyngda på vektskåla når eg kjøpte Hirsch til min (utan samanligning forøvrig) var at den gir ei passelig senking (25mm). Sjølv synes eg det originale sportschassiset (10mm) var for høgt, men å kjøpe eit sett med "sportsfjører" av mellom 30 og 40mm, som eg synes vart for lavt.
Hvordan er org. sportchassi vs. Hirsch mtp. komfort? Synes egentlig bilen er fast nok som den er på råtne vestlandsveier, men kunne gjerne tenkt meg den bittelitt lavere.

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
På din er det jo kun fjørene som vert bytta om du kjøper Hirsch sportschassis, men til en mykje meir OK prisEdHunter N815 skrev:Sitter og vurderer det samme her...Hjelle, N6 skrev:Om du vil behalde nivåreguleringa er vel Hirsch det einaste alternativet. Men kanskje største fordelen er jo at det går ann å få det godkjent, MapTun har vel ikkje TÜV-godkjenning på kita sine?
Det som var tyngda på vektskåla når eg kjøpte Hirsch til min (utan samanligning forøvrig) var at den gir ei passelig senking (25mm). Sjølv synes eg det originale sportschassiset (10mm) var for høgt, men å kjøpe eit sett med "sportsfjører" av mellom 30 og 40mm, som eg synes vart for lavt.
Hvordan er org. sportchassi vs. Hirsch mtp. komfort? Synes egentlig bilen er fast nok som den er på råtne vestlandsveier, men kunne gjerne tenkt meg den bittelitt lavere.

Til din senkar Hirsch 20mm iforhold til sportschasis, so for høgda sin del har du egentlig alternativ, fks. Eibach til nesten halve prisen som faktisk senkar mindre.
Når det gjeld komfort er Hirsch sitt sett til 9-5 heilt OK, det er sjølvsagt stivare enn originalt sportschassis, men det er fortsatt sopass komfort som en forventar å finne i en 9-5 att.
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
Jeg snakker ikke om 9-5.Hjelle, N6 skrev:På din er det jo kun fjørene som vert bytta om du kjøper Hirsch sportschassis, men til en mykje meir OK pris![]()
Til din senkar Hirsch 20mm iforhold til sportschasis, so for høgda sin del har du egentlig alternativ, fks. Eibach til nesten halve prisen som faktisk senkar mindre.
Når det gjeld komfort er Hirsch sitt sett til 9-5 heilt OK, det er sjølvsagt stivare enn originalt sportschassis, men det er fortsatt sopass komfort som en forventar å finne i en 9-5 att.

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
Nei, er klar over det, men eg snakka om 9-5 når det var snakk om korleis det oppførte seg iforhold til original sportschassis. Har ikkje prøvd 9-3 med Hirsch fjører, men er jo enkelte i klubben som har Hirsch sine fjører til 9-3 montert.EdHunter N815 skrev: Jeg snakker ikke om 9-5.
Men som eg skriv, det er ikkje same sportschassis ifrå Hirsch på 9-3 FWD og XWD. FWD-bilane byttar en kun fjører på, på XWD vert både fjører og demparar bytta. På gamle 9-5 vert også fjører og demparar bytta.
- rodney
- 0.7 bar
- Innlegg: 191
- Registrert: 16 mar 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N432
- Navn: Rodney
- Bil: 9-3 xwd Aero og900 Cab
- Sted: Nesodden
- Kontakt:
Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
Hei.
Jeg har samme bilen som deg å nå har demperne bak "tatt kvelden", lurer da på om det ble ett bytte på deg og eventuelt hvilken erfaring du har med det du byttet til?
Rodney
Jeg har samme bilen som deg å nå har demperne bak "tatt kvelden", lurer da på om det ble ett bytte på deg og eventuelt hvilken erfaring du har med det du byttet til?
Rodney