1999, 9-3 grøftekjøring

Her postes alt som har med understell, bremser, dekk og felger å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
To-Takt-Trond
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 168
Registrert: 27 des 2010, 15:17
Bil: Saab 9-3, 1999. 2,0i

1999, 9-3 grøftekjøring

Legg inn av To-Takt-Trond » 20 jan 2012, 12:57

her om dagen lånte jeg bort bilen min til kjerringa... hu skulle på hyttetur
en time etter fikk jeg en telefon om at bilen lå i grøfta #-o
fikk bilen hjem igjen, da var det ødelagt 2 stålfelger, 2 splitter nye Nokian piggdekk, bærebru, hjelpearm og skjermen var slått bakover...
heldigvis har jeg en delebil en ng900, så jeg flyttet over bærebru og hjelpearm.
bilen er i kjørbar stand nå, men problemet er at rattet står skakt... bilen går rett fremover men rattet står 1/8 runde skakt med klokka...

Noen som har en idé på hva dette kan være? har ikke rukket å få tatt noen firehjulskontroll på den enda...

frustrert!
dagens vits, BMW på vinterføre!

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12871
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: 1999, 9-3 grøftekjøring

Legg inn av Ingvar N629 » 20 jan 2012, 13:14

Sjekk styreledd, og ellers resten av forstillinga. Evt utbedre. --->Forstillingskontroll.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Svar