Turbo-X bremser

Her postes alt som har med understell, bremser, dekk og felger å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Diamondog
Innlegg: 26
Registrert: 17 aug 2013, 00:20
Medlemsnummer: N2681
Navn: Morten
Bil: 06 SAAB 9-5, 2.3t
Sted: Lillestrøm

Turbo-X bremser

Legg inn av Diamondog » 26 apr 2016, 14:59

Har fått tilbud om å oppgradere min 9-5, 2.3t - 2006 med Turbo-X bremser. Vil det skape trøbbel på EU-kontrollen? Noen som har erfaring med noe tilsvarende?
06 SAAB 9-5, 2.3t Vector Sedan
06 SAAB 9-5, 2.0t Vector Estate
06 SAAB 9-3, 2.0t SS Automat
68 Triumph Bonneville - custom bobber

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Turbo-X bremser

Legg inn av Hjelle, N6 » 28 apr 2016, 17:58

Det kjem jo ann på kven og kvar som kontrollerar/bilen vert kontrollert, og korleis du gjer jobben. Brukar du originaldeler samt skiftar skjold istaden for å berre kappe dei trur eg ikkje det skal vere noko problem. Min har iaf stått endel teknisk-kontrollar ifrå SVV utan større problem, ein gong var dei veldig på for å sjekke om det var originalkalipper, men det er det einaste.
Ellers er er jo spm kor mykje betre desse bremsene er iforhold til 314mm, dei er iaf utan tvil dei mest "prisvärda" bremsene en kan velge. Med TX-bremser er en jo tvinga til å ha minst 17" hjul året rundt på eit lite utvalg felg, ellers er det 18" som gjeld. Det kan vere lurt å ta med i beregninga.

Svar