http://www.saabsunited.com/2010/01/save ... lickr.html
Veldig fint med en enhetlig profilering, så jeg foreslår at vi gjør det samme.

Lenge leve SAAB!
Moderator: Moderatorer
Bli heller med til Trollhättan. Jo flere som er samlet jo større inntrykk lager vi, forhåpentligvis.Daniel N683 skrev:Det er bare å ta tak i detDaniel2.3t skrev:Må få til noe i Østfold-Akershus området
hepstars skrev:Hei.
Jeg er desverre uenig siste utsagnet om at det er bedre å ha større i Trollhettan... Som sagt har mange land markeringer - Selv Australia har 3 markeringer forskjellige steder! Polen er med, Latvia, Nederland, England, USA, selv Kina har noe. Norge burde absolutt være med på den listen. Vi er jo et av de landene som har handlet Saab siden 92 rullet ut av fabrikken.
Vet at dette kommer antageligvis litt brått på, men hadde det ikke vært fint å få samlet en 50 biler i Oslo den 17??? .............................. da mangler vi bare 48![]()
På GSV.no ligger det en tråd hvor jeg ymtet frem at det hadde vært fint med markering i Norge - da jeg bor i Oslo var det naturlig å gjøre noe her. Det er 1 person som foreløpig melder sin interesse - men vi kan fort bli mang om folk sender mail rundt - ringer eller hva enn det måtte være. Jeg er ike kjent i Turboklubben - har ikke turbo - men om noen her har en mail liste over Saab Turbo folk på Østlandet hadde det vært supert om noen skrev en mail om dette.
Mvh
Henning
Henning, jeg har sendt ett par e-poster til alle i "Oslo alibiet" og GSV Vestfold/Telemark. Har fått respons fra 2 stk....hepstars skrev:......Det er jeg meget slunkent oppmøte foreløpig - jeg sender mail til mange ikveld, dessuten håper jeg det kvikner til litt på GSV.no......