Gsv skal ha sitt tradisjonelle isbanetreff 11-13februar

Jeg tar hvertfall med min V4 rallybil, og det kommer også flere nyere biler. Kommer du?
http://www.gsv.no/wp-content/uploads/20 ... venner.pdf
Moderator: Moderatorer
Dette var første gangen jeg har prøvd isbanekjøring. Da riktig nok på piggfritt. Det gikk fort framover, ikke så fort i svingen. Bilen måtte vel måkes ut av snøfonna en 7-8 ganger i løpet av dagen009 N517 skrev:Jeg har meldt meg på isbanekjøringa. Det er ennå lenge til sommerføre.
Hvilken bil var det du kjørte?009 N517 skrev:Dette var første gangen jeg har prøvd isbanekjøring. Da riktig nok på piggfritt. Det gikk fort framover, ikke så fort i svingen. Bilen måtte vel måkes ut av snøfonna en 7-8 ganger i løpet av dagen009 N517 skrev:Jeg har meldt meg på isbanekjøringa. Det er ennå lenge til sommerføre.. Skikkelig moro, anbefales
Grommeste bilen i dalen: 9000chrlund N1759 skrev:Hvilken bil var det du kjørte?009 N517 skrev:Dette var første gangen jeg har prøvd isbanekjøring. Da riktig nok på piggfritt. Det gikk fort framover, ikke så fort i svingen. Bilen måtte vel måkes ut av snøfonna en 7-8 ganger i løpet av dagen009 N517 skrev:Jeg har meldt meg på isbanekjøringa. Det er ennå lenge til sommerføre.. Skikkelig moro, anbefales