hehe... Ikke vær heeeelt sikker på det...EdHunter N815 skrev:saab9000aero skrev: Hva banekjøringen angår så mistenker jeg kanskje at det blir Saabdominans på langstrekkene og Honda i svingene.

Moderator: Moderatorer
hehe... Ikke vær heeeelt sikker på det...EdHunter N815 skrev:saab9000aero skrev: Hva banekjøringen angår så mistenker jeg kanskje at det blir Saabdominans på langstrekkene og Honda i svingene.

HeiClaus N201 skrev:*** NY DATO MEN SAMME HELG DENNE GANG***
Hei alle sammen
Landtreffet 2011 går av stabelen helgen 16-18 september med banekjøring på Vålerbanen LØRDAG 17.09.11 kl 09.00 til 19.00.
Forandringen i år blir at vi flytter oss fra Haslemoen og inn til Elverum på Hotel Central og vi har i den forbindelse fått følgende priser til våre medlemmer:
Kr. 890,- enkeltværelse pr døgn, frokost inkludert.
Kr. 1.150,- dobbeltværelse pr døgn, frokost inkludert
Link til hotellet: http://www.hotel-central.no/
*** NY DATO MEN SAMME HELG DENNE GANG***
Telefonnummer til Hotel Central: 62401000
Vi kommer tilbake med mer informasjon og program for denne helgen.
Oppdatering 07.08.11:
På grunn av at runden i road racing blir flyttet fra Rudskogen til Vålerbanen helgen etter vårt treff, så stod Peugeot og Honda klubben uten noen bane. I steden for at noen skal bli skuffet har vi avtalt å dele banen lørdag 17.09.11 med Peugeot og Honda klubben, på denne måten blir ingen skuffet og vi sparer penger
I år så skal vi bruke bane 1,2 og 3 så det blir plass til flere biler på banen

å raske biler
 å raske biler   3 åpne baner blir grymt
 3 åpne baner blir grymt   

Club Honda Norge skrev:hehe... Ikke vær heeeelt sikker på det...EdHunter N815 skrev:saab9000aero skrev: Hva banekjøringen angår så mistenker jeg kanskje at det blir Saabdominans på langstrekkene og Honda i svingene.
 hehe.. men de skal få hard konkuranse mot mange sabber og kanskje vi kan pusje på peugotene litt også
 hehe.. men de skal få hard konkuranse mot mange sabber og kanskje vi kan pusje på peugotene litt også 
 !
 !  
Fantastisk!!Claus N201 skrev:Om bilen har skilter med gyldige oblater, er godkjent for kjøring på vei (veitrafikkloven), tilfredstiller kravene til Vålerbanen og vår tekniske sjekk så er det bare å ta med bilen ut på banen så lenge du har gyldig medlemsskap i klubbenThomas ll N1266 skrev:Kzan jeg kjøre noene runder med min 96, når den er godkjent uten setebelter?
Den er jo godkjent. Men hvordan stiller klubben seg til dette?Gyldig førerkort og 0 i promille er også greit å ha på plass før du skal ut på banen

er det bonus
 er det bonus