Ronny_N169 skrev:18-20 mai er jo en helg, og dagen før er en helligdag. Om man skulle satse på å legge disse treffene til ferietider, så har jo folk flest ferieavvikling mellom slutten av juni og midten av august, så det vil ikke passe for alle uansett.Tidligere for hvert år er det jo neppe, da det ifjor var på Våler i midten av september. Men jeg har foståelse for at det er langt mellom Bardufoss og Rudskogen. Jeg må selv avvikle et par dager ferie i mai pga konfirmasjon i Bodø, og de fleste har vel som meg, mulighet til å ta ut litt ferie utenom midt på sommeren.
Enig med deg Ronny. Der er vanskelig å få det til å passe for alle, men at ting kan verte litt meir forutsigbart kan jo være eit innspel til styret. Ser fks at GSV alltid har sine landstreff i pinsa, då veit folk kva datoar som gjeld heile tia. Å ha treff i ferietida trur eg ikkje er eit reelt alternativ, då dei fleste nok vil prioritere vekk landstreffet. En må også huske at styret også legg ned en stor innsats i å arrangere, og då er det å ha treffet i ferietida nok ikkje å foretrekke. Helga i år burde være bra for dei fleste, då monge uansett vil ta ut fredag 18. som ein fridag, då den er inneklemt. Vanligvis startar ikkje programmet på fredagen før eit lite stykke ut på kvelden, so dei aller fleste vil kunne bruke freagen som reisedag. Sjølvsagt vil dei av oss som har eit stykke reisevei seie at det er dumt at banekøyringa vert lagt til søndagen, men erfaringsmessig vil eg påstå at dei aller fleste i Sør-Norge vil kome seg heim i skapeleg tid for arbeid på måndag. Greit nok at en kanskje må bryte opp litt før resten av gjengen, men det må verte ei vurderingssak for kvar enkelt.
Vart kanskje vel surmaga dette, men det er slik realitetane er. Det er sjølvsagt leitt om det "aldri" skal klaffe for enkelte, men den som ventar på noko godt osv.... Eg er heilt sikker på treffansvarlig og styret som vanlig har gjordt sitt ytterste for at det skal verte ei bra helg for so monge som mulig, og det er eg sikker på at det kjem til å verte også!