Prøv å få med deg delene

Sendt fra min HTC Desire HD
Moderator: Moderatorer
Vi får håpe det går bra. Jeg har i allefall vært og kjørt inn bilen. Det som kan bli et problem er at han må svinge til begge sider for å kalibrere maskinen, håper ikke girkassa er i veienIngvar N629 skrev:... mens bilen er på hjulvinkeljustering,
LIKERDaniel N683 skrev:Den 2-literen har gjort sitt.. Er bare å gi gassMarius N1698 skrev:Får komme innom og hilse på uansett
Jeg blir heller ikke å se på banen, mest fordi bilen står uten alt som heter fangere, men også fordi jeg ikke er helt klar til å si adjø til 2literen.
Kommer faktisk ikke rullende i Saab for en gangs skyld, har ordnet meg en Land Cruiser som jeg skal bruke som reklamebil i helga
Nå er det vel den "litte" forsjellen en Leksus V8 kontra en standard D4d toyotadiesel som er grunnen til at det ikke blir særlig aktuellt for min del..Daniel N683 skrev:Var nå en HiAce med Lexus v8 som surret rundt der et år..
Gjorde det gitt, banna litt med en gang men det gikk bra med bilen, så det er ingen fare. Var på siste runde før jeg skulle av banen og kjørte rolig for å kjøle ned, og der kom det en 9-5 med gira sjåfør og smatt forbi!Paul N1176 skrev: håper ikke Ingvar fikk grus sprut over bilen sin![]()