MVH
Bent
Moderator: Moderatorer
Team No Drift No Fun som har den, 200 SX S14, ca. 450 hester mener jeg å huske.Daniel N683 skrev:200 sx mener jeg å huskeJoBruheim N1726 skrev:Har du noe specs rundt den bilen? Mistenker quattro!
Er faktisk en S13 med RB26DET-motor (eller hva pokker den skyline-riskokermotoren heter)Paradigm N558 skrev:Team No Drift No Fun som har den, 200 SX S14, ca. 450 hester mener jeg å huske.Daniel N683 skrev:200 sx mener jeg å huskeJoBruheim N1726 skrev:Har du noe specs rundt den bilen? Mistenker quattro!
Mjees, at STCN ikke har stand på selveste sommertreffet, er i mine øyne, en katastrofe.Pål N526 skrev:Ingvarius ble hengene igjen i trondheim. ergo ikke no telt![]()
Vi (områdesjef) får legge inn søknad om å kjøpe telt for de penga avd. nord har![]()
Mvh. Pål
I den forbindelse kan det kansje være lurt å tenke seg om HVEM stcn er?Paradigm N558 skrev:Mjees, at STCN ikke har stand på selveste sommertreffet, er i mine øyne, en katastrofe.Pål N526 skrev:Ingvarius ble hengene igjen i trondheim. ergo ikke no telt![]()
Vi (områdesjef) får legge inn søknad om å kjøpe telt for de penga avd. nord har![]()
Mvh. Pål
Da har du satset friskt nok.. Oppgrader bremsene, og kjør til de svikter, osv osv.Daniel N683 skrev:Fikk prøvd 9000 litt på bane i år også! fungerte veldig bra det - helt til man har kjørt et par runder - da var det fritt for bremserEr vel på tide å få på noen oppgraderte bremser på kjærra.. de orginale bremsene var ikke veldig glad i banekjøring
![]()
Vi vil se SAAB photosParadigm N558 skrev:Har 907 bilder liggende, men før jeg får de på nett er det vel nytt sommertreff
Men se på http://www.brafoto.net/diverse/sommertreff/index.html for å se hva Dumpvalve her har tatt.