Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Offisielle landstreff og minitreff

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Morten N106
Overload!!!
Innlegg: 1207
Registrert: 21 mar 2003, 01:00
Sted: Gjøvik
Kontakt:

Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Morten N106 » 10 aug 2008, 18:56

Da er jeg tilbake under tak, måtte dessverre rømme igjen litt for tidlig og brått for å ha masse rare mennesker på visning i leiligheten min :p

Men tusen takk alle sammen for en fryktelig morsom og litt slitsom helg :)) Det er mennesker som dere som gjør det verdt å bruke noen timer nå og da på klubben!!

Og ikke minst ... takk for pokalen!! Det var morro ... som Bent og jeg funderte litt på rett før jeg dro, det er litt gøy hvis man summerer kilometerstanden på 1. og 2. plass i årets 9-5 klasse ;)

IGJEN .. takk for en kjempehelg, og håper på masse masse bilder og film ... personlig rakk jeg visst ikke å ta et eneste bilde i løpet av disse dagene :p
'98 9-5 2.0t
'74 V4 96

If you can’t beat them, arrange to have them beaten.-George Carlin

Brukeravatar
Claus N201
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 922
Registrert: 06 jun 2004, 01:00
Medlemsnummer: 201
Navn: Claus Kristoffersen
Sted: Kjeller

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Claus N201 » 10 aug 2008, 19:15

Ja dette var et supert treff med masse hyggelige mennesker og mange fine biler.

Fikk pokal for Viggen også så det "toppa heile driten" for vår del :lol:

Når man møter så mange hyggelige å engasjerte mennesker, så gjør det at man synes det er gøy å holde
på med å dyrke interessen vår, bilen men også det sosiale :D

Så takk til alle som har vært med til å gjøre dette til et fantastisk treff =D>

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Innlegg: 1275
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Troll R » 10 aug 2008, 19:58

utrolig morsomt treff takk til styret og til alle som kom til treffet, takk til dere som stemte på bilen min ,ble litt forundret at jeg vant 2 plassen da det finnes så mange fine biler der.
håper det kommer masse bilder etterhvert .
det kom jo omtrent 4 ganger så mye biler som jeg hadde trodd.
takk til TD tunning som brukte hele lørdagen sin til og hjelpe alle andre med biler.

nå står trofeen på hylla i stua sammen med en fra 2004 en fra 2006 og den nye fra 2008 .
takk til Kjeti l Bolneset for allt han har bidrat med i løpet av helgen .

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

mvh

TROLL R
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....


9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Marianne N561
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 105
Registrert: 04 des 2005, 18:28
Sted: Frogner, Sørum

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Marianne N561 » 10 aug 2008, 20:15

Ble jo litt av en helg for vår del da! Torsdag til Søndag! :D Hele helga har vært kjempekoselig og ikke minst underholdende fra flere hold! Masse bra folk og biler! 8)
Pokalen har kommet på plass her og! Kjempegøy :D Ser frem til neste år allerede
:mrgreen:
"Good girls are just bad girls that don`t get caught...!"

2004 9-3 SS
2008 Opel Zafira 1,9 cdti OPC "look"

Brukeravatar
enebakksaab
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 305
Registrert: 23 sep 2006, 16:50
Sted: enebakk

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av enebakksaab » 10 aug 2008, 20:17

Hadde det sinnsykt artig hele søndagen, heldig med været var vi også.
Skal bare si det til gutta ovenfor at jeg stemte på bilene deres, så litt "takk" synes jeg at jeg burde få :P
Bra opplegg, fine premier og det beste av alt; MASSE SAAB =P~ =P~
Gleder meg til neste år, håper jeg kan stille på banen selv da og ikke bare være passasjer.
Denne helgen hadde det meste(utenom sol), Action ble det også både Geir og Jan "Pølsespiser" Magnus var i sandfella, og Extreme bilene var imponerende på banen(ganske imponert over den tunge M5'en som lekte seg også).
Vile bare slenge inn én kommentar til før jeg gir meg for kvelden og slenger meg på senga for en laaaang blund; Claus Viggen din er RÅ, de felgene må være de feteste det er å få tak i til OG9-3/Ng900.
Takk for denne gang, ses vel på neon småtreff utover høsten.

Mvh KRistoffer
2003 OG9-3 Med hjort under panseret

Brukeravatar
Marianne N561
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 105
Registrert: 04 des 2005, 18:28
Sted: Frogner, Sørum

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Marianne N561 » 10 aug 2008, 20:22

enebakksaab skrev:Hadde det sinnsykt artig hele søndagen, heldig med været var vi også.
Skal bare si det til gutta ovenfor at jeg stemte på bilene deres, så litt "takk" synes jeg at jeg burde få :P
Bra opplegg, fine premier og det beste av alt; MASSE SAAB =P~ =P~
Gleder meg til neste år, håper jeg kan stille på banen selv da og ikke bare være passasjer.
Denne helgen hadde det meste(utenom sol), Action ble det også både Geir og Jan "Pølsespiser" Magnus var i sandfella, og Extreme bilene var imponerende på banen(ganske imponert over den tunge M5'en som lekte seg også).
Vile bare slenge inn én kommentar til før jeg gir meg for kvelden og slenger meg på senga for en laaaang blund; Claus Viggen din er RÅ, de felgene må være de feteste det er å få tak i til OG9-3/Ng900.
Takk for denne gang, ses vel på neon småtreff utover høsten.

Mvh KRistoffer
Til opplysning så er den Viggen min og! :xd: Pssst.. du kan få se på vognkortet :mrgreen:
Og felgene... jepp de er KULE!!! Det var morgengaven fra min kjære :D .. og min til han da! :woot:
"Good girls are just bad girls that don`t get caught...!"

2004 9-3 SS
2008 Opel Zafira 1,9 cdti OPC "look"

Brukeravatar
tomay.
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 134
Registrert: 30 apr 2007, 21:33
Medlemsnummer: 1030
Navn: Tommy Dørmænen
Bil: SAAB 9.3SS
Sted: enebakk
Kontakt:

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av tomay. » 10 aug 2008, 20:26

Hei hei alle sammen :D
Tusen takk for en strålende dag på Vålerbanen :D :D

Vil rette en stoooor takk til styret som gjør alt for at vi skal få noen strålende dager sammen alle vi Saab glade :D
:worship: :worship: :worship: :worship:

Takk til alle som stemte på 99 turboen :D :worship: :worship: Det er godt å få fine tilbakemeldinger etter all jobben som er lagt ned i den :D
Atter en gang Tusen takk for en topp dag :worship: :worship:
Tommy Dørmænen
SAAB 9.3 sport sedan
SAAB 99 turbo 78Mod.

Brukeravatar
Ole N26
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 408
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: 26
Sted: "i reserbilen"
Kontakt:

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Ole N26 » 10 aug 2008, 20:31

Hmmm... Jeg var jo så dum og skrev på prosjekttråden min jeg da.... :oops:
Men, Takk til alle for en hyggelig helg, og takk til alle som stemte :D . Må si det var gøy å få 2 pokaler for beste Extreme/Racestuk og ikke minst Peoples choice. Ble mye mas med bremser som ikke ville bremse, og montering av "Kåres utlånsbremser", men det ble da litt kjøring likevel. Var ikke så mange som fikk sitte på som vi hadde håpet, men det får vi ta igjen en annen gang. Takk til styret for flott innsats :wink: . Ja til flere slike treff(bare med bittelitt mer sol) :mrgreen: !
SPEEDPARTS
M96 900 661hk/651Nm "extremebilen"
M05 Saab 93SS "konebilen"
M04 VW T5 Hvit og kort "bruks/trekkbilen"
"Den som gir seg er en dritt..."

Brukeravatar
Isdahl N1069
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 853
Registrert: 22 mar 2006, 23:29
Medlemsnummer: N1069
Navn: Patrick Isdahl-Engh
Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
Sted: Langhus
Kontakt:

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Isdahl N1069 » 10 aug 2008, 20:45

Ja takk for enda ett nytt treff, med bil nr 2. Neste år kommer jeg vel i bil nr 3 :P Stoooor takk til Ole som oppfylte "guttedrømmen" min siden jeg ble medlem, og en bonus på toppen der igjen var at jeg fikk sitte på med Johan :D
Knallbra helg, men været var vel ikke helt toppers dette året heller :(
1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)

Brukeravatar
enebakksaab
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 305
Registrert: 23 sep 2006, 16:50
Sted: enebakk

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av enebakksaab » 10 aug 2008, 20:46

Marianne N561 skrev:
enebakksaab skrev:Hadde det sinnsykt artig hele søndagen, heldig med været var vi også.
Skal bare si det til gutta ovenfor at jeg stemte på bilene deres, så litt "takk" synes jeg at jeg burde få :P
Bra opplegg, fine premier og det beste av alt; MASSE SAAB =P~ =P~
Gleder meg til neste år, håper jeg kan stille på banen selv da og ikke bare være passasjer.
Denne helgen hadde det meste(utenom sol), Action ble det også både Geir og Jan "Pølsespiser" Magnus var i sandfella, og Extreme bilene var imponerende på banen(ganske imponert over den tunge M5'en som lekte seg også).
Vile bare slenge inn én kommentar til før jeg gir meg for kvelden og slenger meg på senga for en laaaang blund; Claus Viggen din er RÅ, de felgene må være de feteste det er å få tak i til OG9-3/Ng900.
Takk for denne gang, ses vel på neon småtreff utover høsten.

Mvh KRistoffer
Til opplysning så er den Viggen min og! :xd: Pssst.. du kan få se på vognkortet :mrgreen:
Og felgene... jepp de er KULE!!! Det var morgengaven fra min kjære :D .. og min til han da! :woot:

Beklager Marianne, Bilen DERES er RÅ :P Jeg kan se vognkortet jeg, også skrive navnet mitt... vips er dere eier av en OG900t16 med klarlakkskabb :P
2003 OG9-3 Med hjort under panseret

Brukeravatar
FleskepupP
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 597
Registrert: 31 okt 2007, 21:25
Medlemsnummer: N1190
Navn: Fredrik
Bil: Saab 93 Viggen
Sted: Førde

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av FleskepupP » 10 aug 2008, 20:53

eg stod klar i asker men bilen svikta så den har stått på hengar over fjellet i dag. men no funker det heilt igjen, kva F*** sjer her :( skal lage ein tråd om problemet mitt, må finne det ut. kan ikkje stole på den no :P
FKL Racing N1190

Brukeravatar
Marianne N561
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 105
Registrert: 04 des 2005, 18:28
Sted: Frogner, Sørum

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Marianne N561 » 10 aug 2008, 20:55

enebakksaab skrev:
Marianne N561 skrev:
enebakksaab skrev:Hadde det sinnsykt artig hele søndagen, heldig med været var vi også.
Skal bare si det til gutta ovenfor at jeg stemte på bilene deres, så litt "takk" synes jeg at jeg burde få :P
Bra opplegg, fine premier og det beste av alt; MASSE SAAB =P~ =P~
Gleder meg til neste år, håper jeg kan stille på banen selv da og ikke bare være passasjer.
Denne helgen hadde det meste(utenom sol), Action ble det også både Geir og Jan "Pølsespiser" Magnus var i sandfella, og Extreme bilene var imponerende på banen(ganske imponert over den tunge M5'en som lekte seg også).
Vile bare slenge inn én kommentar til før jeg gir meg for kvelden og slenger meg på senga for en laaaang blund; Claus Viggen din er RÅ, de felgene må være de feteste det er å få tak i til OG9-3/Ng900.
Takk for denne gang, ses vel på neon småtreff utover høsten.

Mvh KRistoffer
Til opplysning så er den Viggen min og! :xd: Pssst.. du kan få se på vognkortet :mrgreen:
Og felgene... jepp de er KULE!!! Det var morgengaven fra min kjære :D .. og min til han da! :woot:

Beklager Marianne, Bilen DERES er RÅ :P Jeg kan se vognkortet jeg, også skrive navnet mitt... vips er dere eier av en OG900t16 med klarlakkskabb :P
Hehe, alt i orden! Måtte bare snike til meg litt kredit jeg og :wink:
Du kan få navnet ditt i vognkortet vårt den dagen bilen skal selges.. om noen år.. :D
"Good girls are just bad girls that don`t get caught...!"

2004 9-3 SS
2008 Opel Zafira 1,9 cdti OPC "look"

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Innlegg: 1807
Registrert: 07 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: N208
Navn: Bent Andresen
Bil: VW Scirocco TSI
Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
Kontakt:

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Bent N208 » 10 aug 2008, 21:07

Morten N106 skrev:Da er jeg tilbake under tak, måtte dessverre rømme igjen litt for tidlig og brått for å ha masse rare mennesker på visning i leiligheten min :p

Men tusen takk alle sammen for en fryktelig morsom og litt slitsom helg :)) Det er mennesker som dere som gjør det verdt å bruke noen timer nå og da på klubben!!

Og ikke minst ... takk for pokalen!! Det var morro ... som Bent og jeg funderte litt på rett før jeg dro, det er litt gøy hvis man summerer kilometerstanden på 1. og 2. plass i årets 9-5 klasse ;)

IGJEN .. takk for en kjempehelg, og håper på masse masse bilder og film ... personlig rakk jeg visst ikke å ta et eneste bilde i løpet av disse dagene :p
Hei Morten :lol:

Ja vår km er helt rå når vi summerer " he he " den som sier at saab ikke lager solide motorer juger :wink: I tillegg fikk vi begge luftet våre " pensjonister på banen " :mrgreen: :mrgreen:

Jeg er fortsatt i sjokk etter 2 så fine pokaler, de får hedersplass på Speedparts kan jeg love :D

Mvh
Bent
Close to your saab,closer to you with Speedparts

Brukeravatar
Kjell N1179
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 472
Registrert: 08 okt 2007, 21:35
Medlemsnummer: N1179
Navn: Kjell Gullerud
Bil: 9-3 Viggen og 9-3SS
Sted: Sande

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av Kjell N1179 » 10 aug 2008, 21:18

Ja tusen takk for et fint treff. Dette synes jeg var knallbra.. :D All honør til styret! :D Fikk kjørt masse på banen, så dette var utrolig gøy :D :D :D . Gleder meg allerede til neste Landstreff :D 8)
Saab 9-3 Viggen
Saab 9-5.
Saab 93 SS

Tidligre biler
Ng900 Se Turbo, 95'' X

009 N517
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 115
Registrert: 13 jul 2005, 01:00
Medlemsnummer: N517
Sted: Oslo

Re: Ettersnakk Landstreff 2008 - Vålerbanen

Legg inn av 009 N517 » 10 aug 2008, 21:26

Det viktigste ved årets treff ser ut å være sagt allerede. Jeg slutter meg til!
:D :D :D

Svar