Moderator: Moderatorer
Har jo sponsor, så da må mann bare venteVangen N622 skrev:Du må jo begynne å skru selvwolwerix skrev:Får ikke bilen min igjen før tidligst 21. mai!Vangen N622 skrev:Skal vi prøve å legge nåkke tell førr lørdag den 19. mai da?
jes, var nok du det =)Villmann N848 skrev:Åja, da var det sikkert meg.Vi hadde akkurat vært på Arild's å kjøpt skjokolademilkshake, satt der og koset oss.
http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... 003qd7.jpg <--- der er bilen min for å være sikker.
<- bemerkninge? moi? nænænæ... aldri.. *host*9-3 Turbo skrev: å Kenneth ikke nån bemerkninger under belte nu takk..
Kenneth N662 skrev:<- bemerkninge? moi? nænænæ... aldri.. *host*9-3 Turbo skrev: å Kenneth ikke nån bemerkninger under belte nu takk..
har fri neste helg, stemme for krill og kos![]()
og siden vår alles kjære undertrykte, men akk så inn-effektive disktrikts-wannabe-leder, har tatt til takke med gøteborgs-knallert, så får jeg komme å dra opp snittet![]()
Må nok muligens melde frafall jeg også om det blir neste helg..Vangen N622 skrev:Jeg og mine bekjente er stortsett klar i Harstad nårtid det skulle være. Men med mulig frafall med noen vist det skulle bli snakk om reise (meg medregnet).