Innspill og tanker bitte.
Moderator: Moderatorer
Hah, K_duck og meg selv sniker oss til oslo på Jean Michel Jarre i kveld, så no can doMarius N1698 skrev:Jeg voter for at dere hopper i bilen på lørdags morgen og kjører nedover til ACR!
damn...! blir saker det da!! (misunnelig nå ja)Paradigm N558 skrev: Hah, K_duck og meg selv sniker oss til oslo på Jean Michel Jarre i kveld, så no can do
Röyksopp kommer også, men ingen av de skal jeg se, jeg skal selvfølgelig se på sjefens korps.. altså Forsvarets StabsmusikkorpsToreN1246 skrev:damn...! blir saker det da!! (misunnelig nå ja)Paradigm N558 skrev: Hah, K_duck og meg selv sniker oss til oslo på Jean Michel Jarre i kveld, så no can do
da kan vi jo ha breisladd konkParadigm N558 skrev:Gjerne det, men da får Steffen ringe til gocart-bana der og reservere...
Og nå er det jo spådd styggvær i all overskuelig framtid, så... >.<
I og for seg et godt poeng, men i gocart så er vekt = alt.Pål N526 skrev:da kan vi jo ha breisladd konkParadigm N558 skrev:Gjerne det, men da får Steffen ringe til gocart-bana der og reservere...
Og nå er det jo spådd styggvær i all overskuelig framtid, så... >.<
Jeg er åpen for forslag, alternativt kan jeg ta styring med hard hånd. Gocart er en mulighet, gitt at været ikke er helt på tok. Evt går det an å samles for Reball i Stille Dal i forkant av en bedre middag på Aha. For eksempel. Mulighetene er mange, men det blir så meget lettere når man vet ca hvor mange som er med. ^^K_Duck N1093 skrev:Innspill og tanker [mottas med takk].