)med jordingsfeil. Er det noen her inne som driver med service av disse? Eller kjenner noen som kan gjøre det for en redusert pris?
 )med jordingsfeil. Er det noen her inne som driver med service av disse? Eller kjenner noen som kan gjøre det for en redusert pris?FIkk prisantydning på +/- 1500kr for service fra et lokalt firma.
PRoblemet er at komfyren tar sikringa så fort den trekker strøm. Den eneste måten jeg får liv i komfyren på, er om jeg tar ut lyspæra som sitter i "stekerommet" og setter på over/undervarme/grill. Så fort det er flere ting enn kun indikatorlyset (det som viser at komfyren er på) slår den ut sikringa. De jeg ringte mente det var feil i elementet inni komfyren, da det ikke var så uvanlig. I tillegg kunne det være en av platene på toppen som var defekte, men komfyren tar sikringa uansett hvilken av de 4 platene jeg setter på. Er vel litt rart om alle 4 platene på toppen, samt elementene inni ovnen er ødelagte. ?
Noen som kan hjelpe?
Eirik, for tida uten hvitevarer på Storhaug (in tha ghetto, etter hva jeg har forstått
 )
 )

Får prøve det i morgen. Skal også se at det ikke er noen ledninger inni komfyren som har løsnet/tar i noen andre ledninger.
 Får prøve det i morgen. Skal også se at det ikke er noen ledninger inni komfyren som har løsnet/tar i noen andre ledninger.  Tror også du skal slite med å få det til å fungere for kablene til komfyren er vel 4 kvadrat og hvis du klarer å stappe en 4 kvadrat leder inn i et rundt støpsel uten å fjerne kordeller skal jeg spandere en øl på deg
 Tror også du skal slite med å få det til å fungere for kablene til komfyren er vel 4 kvadrat og hvis du klarer å stappe en 4 kvadrat leder inn i et rundt støpsel uten å fjerne kordeller skal jeg spandere en øl på deg 

Men kanskje du holder den komfyren på vent til etter helga Morten E.T, bare sånn i tillfelle.
 Men kanskje du holder den komfyren på vent til etter helga Morten E.T, bare sånn i tillfelle.