Første post!

Aust Agder, Vest Agder, Telemark og Rogaland.
Distriktsansvarlig: Oscar Emil Lea

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12866
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: Heisann, eg e nytt medlem I STCN å søge lokale !

Legg inn av Ingvar N629 » 23 okt 2007, 18:24

quist skrev: -Turbosmart Boostcontroller
Det der skal du bare glemme, det styresystemet kan du ikke trimme på den måten. Ingen andre heller for den saks skyld...
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Brukeravatar
Eirik N396
MAX BOOST
Innlegg: 5768
Registrert: 12 okt 2004, 01:00
Medlemsnummer: N396
Bil: 95, 99, 90
Sted: Sandnes
Kontakt:

Re: Hei igjen !

Legg inn av Eirik N396 » 23 okt 2007, 19:01

quist skrev:Har surfa litt rundt på temaene her på sør/vest delen av forumet å syns det virke som det e sjelden treff. Kan det ver fordi det e så få folk her i distriktet
Jeg har ikke helt oversikten over hvor mange treff vi har hatt i år, men jeg synes nå vi har hatt en del treff. Tipper på 4 lokaltreff hittil i år, + tur til Saabfestivalen i sommer! 8) Maksimalt har vi vel nå nådd opp i 12 biler på et treff, det var i juli/august i år. Vi er kanskje ikke så mange, men vi er en grei gjeng. Hadde bare flere tatt seg bryet med å stille litt oftere ;) Vi har også noen med oss som ikke bruker forumet, og derfor ikke viser igjen her inne.

Desverre har det vært nokså varierende oppmøte på treffene, og det er litt lite vits i treff når vi blir 2-3 stk. Derfor har jeg ikke vært så veldig på hogget med å stadig arrangere treff. Kan være greiere å la det gå et par måneder mellom hver gang, så ihvertfall noen gidder å bli med. Men følg med her, jeg skal prøve å få til noe i løpet av et par uker!

Brukeravatar
quist
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 178
Registrert: 06 okt 2007, 12:31
Medlemsnummer: N1111
Navn: Henning
Bil: OG9-3
Sted: Stavanger

Re: Heisann, eg e nytt medlem I STCN å søge lokale !

Legg inn av quist » 23 okt 2007, 19:27

Ingvar N629 skrev:
quist skrev: -Turbosmart Boostcontroller
Det der skal du bare glemme, det styresystemet kan du ikke trimme på den måten. Ingen andre heller for den saks skyld...
Takker for alle tips jeg kan få ! Tenkte egentlig å komme inn på "trimme" delen av dette forumet for å høre om dette er noe nyttig i det hele tatt før jeg hadde montert noe sånt på. Men får heller dra opp effekten litt ved å la motoren puste lettere, å en ny IC da :)
Saab OG9-3 2.0T BSR Steg 1 - Til salgs
VW Polo 1.6 TDI Bluemotion

Svar