Beste verksted i Stavanger

Aust Agder, Vest Agder, Telemark og Rogaland.
Distriktsansvarlig: Oscar Emil Lea

Moderator: Moderatorer

Svar
Mold
Innlegg: 16
Registrert: 07 aug 2011, 15:52

Beste verksted i Stavanger

Legg inn av Mold » 18 nov 2011, 14:39

Jeg har tidligere benyttet meg av Mekonomen Åsensenteret. De brukte 1,5 måned på å bytte fordelerlokk og rotor, så det er lite aktuelt å levere bilen der igjen. Denne gangen er det et hjullager foran som skal byttes, og jeg lurer derfor på hvilke verksteder som anbefales i området? Pris og service er viktig, samt at de kan ta inn bilen på relativt kort varsel.

Brukeravatar
wollis
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 214
Registrert: 02 mar 2009, 02:46
Navn: Thomas
Bil: 2001 9-5 Aero Est.
Sted: Finnøy, Rogaland

Re: Beste verksted i Stavanger

Legg inn av wollis » 19 jan 2012, 21:36

God kveld. Jeg og flere i familien har benyttet Alfa Bilverksted på Lura (http://www.bilverksted.as/) flere ganger. Dem tar som oftest bilene inn på kort varsel, gjør det som skal og sier ifra om det er noe annet som bør taes med en gang eller etterhvert. Dem har til nå vært konkurransedyktige på pris.

Brukeravatar
Kristian N2360
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 83
Registrert: 13 mar 2012, 12:52
Medlemsnummer: N2360
Navn: Kristian
Bil: Saab 93 SE 2002

Re: Beste verksted i Stavanger

Legg inn av Kristian N2360 » 18 apr 2012, 04:41

Kanskje litt gammel tråd men

Alfa bilverksted er absolutt å anbefale!

Har så mye positivt å si om de at det er ikke måte på! :worship:

God kundeservice, veldig fornuftige priser, veldig rask, gode råd, noen av de neste mekanikerne jeg har sett, lisa bare fortsetter.

Lokale ligger litt gjømt(du ser de vell ikke fra veien engang), men jeg vil påstå det er bra siden de har masse biler inne hele tiden så kundan de har er vell kommet dit av en grunn, if you catch my drift.

Kan komme med historier om mine biler som har vært der, men denne posten er allerede litt lang, så det får heller bli visst noen spør :wink:
Saab 93 SE 2.0t -02

Svar