CHN inviterer til Høstmønstring

Aust Agder, Vest Agder, Telemark og Rogaland.
Distriktsansvarlig: Oscar Emil Lea

Moderator: Moderatorer

Svar
Hedgehog1337
Innlegg: 6
Registrert: 11 aug 2012, 01:55

CHN inviterer til Høstmønstring

Legg inn av Hedgehog1337 » 11 aug 2012, 02:22

Heisann!
Club Honda Norge inviterer dere i STCN til en høstmønstring før vintern får lov til å slippe til!
CHN har tidligere hatt treff med STCN og vil veldig gjerne ha sjansen til å få et treff sammen før vintern.

Vi driver å planlegger for fullt en høstmønstring som skal være Lørdag 1. September fra klokken 13:00 i Sandefjord. Grunnen til plasseringen i Sandefjord er at vi skal samle både CHN Sør og Øst og da er Sandefjord sånn ca midt på.
Vi har vært i kontakt med BSbildeler og spurt om å få låne parkeringen dems utenfor og de er svært positive til å samarbeide med CHN. Alt er ikke spikret og klart enda, men jeg kommer tilbake med mer info så fort jeg kan.
CHN har også valgt å invitere Peugeot klubben, ettersom vi har hatt gode tilbakemeldinger fra tidligere treff som vi har hatt sammen.

Det vil bli ulike aktiviteter som:

- Dekk kasting på pinne (også kjent som hestesko kasting)
- Hvem kan bytte ett hjul raskest med et hjulkryss
- Muligens en mini autoslalom konkurranse, men det er usikkert på om vi får lov til å arrangere det el. ikke.
- Om det blir mange nok så blir det også bilstereo konkurranse arrangert av selveste Team Galskap! Her utdeles det diplomer til de beste med høyest mulig DB på høstmønstringa. For å være med på denne konkurransen
så må hver enkelt bil betale en nette sum på 100kr. Team Galskap kan også justere anlegget ditt i bilen slik at det fungerer optimalt! Denne konkurransen kan alle slags biler være med på.

Det er premier i hver konkurranse! =)


Det vil bli servert kaffe, brus og vafler på treffdagen! Gratis!!

Bsbildeler vil også muligens ha en stand der hvor man kan få kjøpt deler til bilen, bilpleie eller noe annet BSbildeler finner på å selge.

Fortsatt litt usikkerhet her, men kommer tilbake hit så fort jeg vet mer sikkert :).


NB! Dette er KUN for Honda, Saab, Toyota og Peugeot klubbene, utenom DB drag!


Et facebook arrangement er også blitt opprettet i forbindelse med dette treffet:
CHN inviterer til Høstmønstring

Lurer dere på noe, skriv i denne tråden eller send meg PM.

Skriv også om dere er interessert i å komme =). Så vet jeg sånn ca hvor mange som har lyst til å komme ifra Saab.


Mvh Glenn Åge Kåsen aka Hedgehog1337
Nestleder/Medlemsansvarlig CHN

Hedgehog1337
Innlegg: 6
Registrert: 11 aug 2012, 01:55

Re: CHN inviterer til Høstmønstring

Legg inn av Hedgehog1337 » 16 aug 2012, 23:50

En liten oppdatering:

Vi har valgt å invitere Toyota Sportsbil club også ettersom responsen har vært litt dårligere enn forventet.


Håper på å se noen Saab der den 1. September! =)

Hedgehog1337
Innlegg: 6
Registrert: 11 aug 2012, 01:55

Re: CHN inviterer til Høstmønstring

Legg inn av Hedgehog1337 » 29 aug 2012, 00:19

NY OPPDATERING 28.08:

Hvis det blir fint vær tenker vi at vi griller pølser for anledningen! Dette for å feire/sørge over siste sommerdag!

Det vil også bli premiering av Best Of Honda, Saab, Peugeot, Toyota og Subaru! 1 vinner pr. merke! Det vil være en jury bestående av 4 stk som plukker ut kandidater og velger deretter vinneren.

Premieutdelingen for "Best Of" og de to konkurransene vi kommer til å arrangere vil foregå ca klokken 16:00!

Svar